Představujeme se #1 – Guillaume

Image

Guillaume je mops. Francouz. Vzala jsem si ho z útulku. Hromada lidí se mi skoro klaní, jaký mám velký srdíčko, že jsem se ujala takovýho tvora. No já bych to spíš nazvala sobeckostí. Mopse jsem chtěla strašně dlouho a můj skvělý muž narazil na jednoho chlapíka v útulku, tak se pro něj jelo. Pomohla jsem mu od utracení a sobě jsem pomohla k psovi. A přesvědčila jsem i zarputilou odpůrkyni domácích mazlíčků (rozuměj matku), aby se s Guillaumem ňuchala a venčila ho. Protože každej, kdo má srdce, musí mít rád zvířata.

Guillaume je údajně šestiletej začínající stařík. Zatím mi to nevyvraceli ani na veterině, tak doufám, že mu není třeba 9, ráda bych ho pár let měla. Trochu smrdí, zvlášť když zmokne. Asi jako zmoklej čokl. Chybí mu čumák a občas je z toho dost zmatenej. Taky hrozně chorchtá a v noci chrápe jako dřevorubec, když ho to chytne.

Image

žádnej čumák, já nelžu

Když jsem si ho přivedla domů, měla jsem o něm dost špatnou představu. Myslela jsem si, že neumí skákat ani běhat. Chyba lávky. Skákat umí až moc dobře a předvádí to hlavně v noci, když jdeme spát. S běháním to není taková sláva, ale asi uběhne víc než já. Zkoušet to nebudu.

Jako každej pes z útulku je strašně vděčnej a nejvíc se to projevuje při vítání. První fáze je nastartování chroptomotoru, pak následuje zběsilé ožužlávání prstů doprovázené dávivými zvuky. Nakonec přijde oslintání celého obličeje, ucha, případně krku, když se to rozjede. Aspoň vim, že mě má rád. Blbý je, že neznám jeho minulost. Jak se k němu choval předchozí majitel, čeho se bojí, co má rád a další tuny věcí, co bych věděla, kdybych ho měla od štěněte budu muset postupně zjišťovat asi metodou pokus-omyl. Takže se můžete těšit na haldy příspěvků o tom, jak ho oblbuju, aby jedl granule a podobně.

Image

takovýmu obličeji se nedá odporovat

Zanechat Odpověď

