Burgerfest 2012

V sobotu bylo moc krásně a to bylo jedině dobře, protože jsem se s mužem rozhodla otestovat burgery z vyhlášených provozoven. Kde přesně? Na Břevnovském posvícení, jehož součástí byl i první Burgerfest. Na celou akci jsem byla hrozně natěšená, i když nejím hovězí a vepřový. Vlastně jsem spíš byla zvědavá, jak vyhlášené burgrárny myslí i na nás nemasojedlíky.

Hned po příjezdu jsem pochopili, že se nejedná jen tak o nějakou malou akci. Z tramvaje se vyvalil dav lidí a šinul si to rovnou na posvícení. To se ale dalo asi trochu čekat. Co mě ovšem dost zarazilo, byl samotný Burgerfest. Všechny stánky byly scuknuté do jedné uzounké uličky a navíc uprostřed celého posvícení. To ve výsledku znamenalo, že se tam mačkala ohromná spousta lidí, dětí a psů. Tedy až na konci, my jsme přišli kolem poledne a to se to dalo.

Já jsem začla u stánku Podolky, protože na mě svitíl nápis „vegetariánský burger“ a nemohla jsem odolat. Byl z tempehu, krásně voněl i vypadal a měl kolem sebe spoustu dobrot, takže dostal plný počet hvězdiček (v rámci Burgerfestu probíhala totiž soutěž o ten nejlepší burger). Dala jsem si jenom degustační porci s tím, že se do mě musí vejít všechny přítomné bezmasé burgery. A byla to chyba!

Posuďte sami. Nemrzelo by vás, že jste měli jen půlku?

Vidíte, jak jsem strašně natěšěná na to jídlo? A on si mě musel vyfotit, než se do toho pustim….grr

Pak jsme chtěli pokračovat k Blackdog cantině, protože jsem najezená byla jen já. Tam se ale navalilo tolik lidí, že nás museli se smutným výrazem na tváři odehnat na půl hodiny. No co, tak jsme prošli posvícení a zjistili, že je to stejný jako všude – samá klobása, bramborák a langoš a hulákající lidi u atrakcí. Ještě jsme trošku posmějdili a já jsem si koupila trochu ovčího sýra. Samozřejmě jsem se do něj hned pustila a dostala jsem žízeň. Tak jsme si to namířili ke kostelu, kde byů větší klid a točili tam pivo. Dala jsem si Benedikta 11° černý, což je místní chmelová lahůdka a bylo mi hned líp.

Kochání se okolím při pivečku

Za to pivko stihla krásně uběhnout ta půlhodinka, takže jsme mohli k Blackdog cantině. Já jsem si dala už klaicky vegeburger, přítel taky klasicky, ale opravdový burger. Ten můj měl být z krup, mrkve a nevíc čeho. Konzistenci měl hodně matlavou, barvu trochu nevádnou, ale jinak chutnal docela dobře. Sice byl překořeněný, ale mě to zas tak nevadilo. Akorát to teklo úplně všude. Proto jsem musela svůj burger obrátit hlavou dolů.

Přetékající obrácený burger

To už jsem byla ale opravdu nacpaná, takže jsem si musela na chvíli oddychnout. Pak jsem oba vyplnili svoje soutěžní kartičky, vhodili jsme je do krabice a šli jsme na tramvaj. Měli jsem spoustu času a plný pupky, tak jsme se pár stanic prošli. Bylo nám dobře, neměli jsme hlad a najedli jsme se dobrýho jídla. Teda aspoň já jo…i když jsem ten druhej vegeburger cejtila ještě pár hodin.

Zanechat Odpověď

