Voyage

Tak už se mi to všechno blíží. Můj první letošní a na 99,9% poslední výjezd za hranice je skoro tu. Po roce a čtvrt budu zase v Londýně. Hurá! Není to sice frankofonní země, ale mají tam Oxford street, Primark, Topshop na 5 pater, Covent Garden a hromadu dalších míst, kde se dá rozhazovat. Ano, v Paříži se dá taky nakupovat, ale podle mě je na Champs-Elysées dráž. Navíc i v Londýně je kousek mé milované Francie. Mají tam Laduréé i boutique Pierre Hermé, takže doufám přiletím přemakronkovaná (jo, to by bylo něco).

Letíme sice až na konci listopadu, ale už teď musím vymýšlet program a rozpracovat si jednotlivé dny. Přece nechci nic vynechat nebo něco prošvihnout a s kvalitním plánem na celou dobu mám jistotu, že se mi to nestane. Jiná by byla, kdybych zůstávala třeba měsíc, to bych neřešila asi nic. Už dopředu vím, že půjdeme na fotbal. Nikdy jsem na fotbale nebyla, tak proč nezačít rovnou Premier League, žejo. Konečně bud mít možnost vidět Arsenal v akci naživo a taky ozkouším, jaký to je být na Emirates stadiu jako divák, ne jenom jako návštěvník (minulý rok jsme totiž s mým mužem byli na prohlídce).

Taky se mi povedlo zarezervovat místa na prohlídku studií WB, kde se natáčel Harry Potter. Nejsem sice maniakální fanoušek, ale už teď se těším jako děcko. Kamarádka tam a strašně si to chválila, že se jít tam neskutečně líbilo. Takže nám se tam taky určitě bude líbit.

No a v neposlední řadě se těším na londýnský metro, přijde mi hrozně supr. Vlastně i to pařížský mi přišlo supr. Obě dvě sjou docela pidi a všechno v nich vypadá roztomile. I tak se tam lidi zvládají docela dobře nahňácnout a nikdo do vás něšťouchá loktem, že mu překážíte. Ach jo, mě prostě přijdou lidi všude mnohem milejší a vstřícnější než u nás. O to víc mě baví pozorovat, jak se chovají na ulici. Ta mentalita mi přijde úplně jinde a je mi asi mnohem bližší než ta česká.

Tak a konec vzdychání, utíkám na víkend pryč ke svému milému, kde společně doladíme program na tuhle supr nakupovací akci ve Velké Británii, a pak si uděláme krásný romantický večer s teorií literatury (no já se budu drtit a můj milovaný si asi zapne xbox).

Zanechat Odpověď

