Jde do tuhýho

Pomalu se blíží Vánoce a na všechny okolo padá vánoční nálada, pomalu si nakupujou mouku, vajíčka, máslo a oříšky na cukroví (ti méně zdatní si ho už dávno objednali). Jenomže u mě nic. Upřímně, Vánoce jako takový jsem posledních pár let přestala vnímat jako naprosto boží svátky. Je fajn, že je volno, že se sejde rodina a že je všude hromada jídla. Můžu taky strašně píct a piplat se se všim tim minicukrovím, ale tam to končí. Jinak to pro mě všechno představuje nehoráznej útok na peněženku, city a psychiku.

Letos jde do tuhýho ještě o trochu víc. Nejenom, že musím vymyslet podobně kvalitní, užitečné a hodnotné dárky pro svoje rodiče a přítele, musim se ještě našprtat na zkouškový. První zkouškový v životě! Mám nahnáno jak nikdy, protože mám pořád zakódovaný v hlavě, že neuspěch=vyhazov, i když to tak díky toliko proklínanému kreditovému systému už pár let nefunguje. Na druhou stranu, nedat předměty taky není nic moc a rozhodně to není něco, co bych si z celýho srdce přála. Z celýho srdce bych si totiž přála dát všechno na první pokus. Jako malej bonus by pak posloužilo to dát všechno za 1 nebo za 2, abych si mohla v hlavě pořád držet iluzi, že budu mít prospěchový stýpko (haha, žejo, to nikdy nedám).

S tím jak si postupně zapisuju zkoušky mi pomalu dochází, že jsem na to neměla ty dva měsíce totálně prdět, že jsem měla něco dělat. Takže musím začít teď. Některý zápočty mám letos naprosto výjimečně jenom za docházku a to jenom proto, že jsem v prváku, takže 3 předměty už jsou za mnou. Pokud budu chytrá a šikovná, budu mít do Vánoc další dva a pak hned po Vánocích můžu další 3 přidat. To bude skoro třetina hotová.

Tak doufám, že to všechno dobře dopadne. Dneska na mě nějak dolehl ten stres z toho všeho, tak jsem to musela ze sebe dostat. Hlavně, že je peďák dávačka, jak jsem si vyslechla jednou v metru od dvou přechytračelých maturantíčků. Je to hrozná dávačka, to jo, proto tam lidi opakujou předměty, případně rovnou mění kombinace, aby dostudovali.

Zanechat Odpověď

