Souvenirs de Londres

Netuším, jestli je na to vůbec někdo zvědavý, ale ještě se trošku vrátím k Londýnu. Určitě jste postřehli, že jsem neustále kvákala něco o tom, že budu strašně nakupovat oblečení, jídlo a kdesi cosi. Trochu mám strach, aby mě někdo neoznačil za rozmazlenýho jedináčka, co ždíme rodiče. Vyslechla jsem si to už ale tolikrát, že snad ani nemá cenu se dopředu durdit.

Jestli mě čtete pravidelně (haha, kdo by to dělal Lucino, vždyť píšeš blbosti), pamatujete si, jak jsem si strašně přála Le pliage od Longchampu. Vínovou. Tak jsem si na letišti koupila tmavě modrou. Vínovou si kopim taky, ale menší a bude mít krátký uši. A taky si koupim Le planéte, celou černou. Ale nejdřív si musim najít zámožnýho novýho přítele nebo pořádnou brigádu. Každopádně prošla v pohodě zátěžovým testem v Londýně, kdy jsem v ní nosila svojí zrcadlovku, kilo jídla a litr pití. Tak snad vydrží i moje učení.

Obrázek

Tak tedy, první nakupovací zastávkou v Londýně byl samozřejmě Arsenal. Na nákupy jsme šli před zápasem, to abychom měla správnou fanouškovskou výbavu, a po zápase, abychom nabrali všechno, co nás cvrnkne do nosu. Letos jsem vynechala dres, protože už jeden doma mám a navíc se mi za něj nechtělo dát 45 liber, když ho ani pořádně nevyužiju. Nakonec jsem tedy odešla se šálou pro aktuální sezonu, nákupní taškou a chlapeckým polo. Tričko sice není oficiální, ale líbí se mi materiál, výšivka i detail na knoflíčku a navíc, dámský oblečení má Arsenal vážně příšerný za tu cenu. Většina z toho vypadá jako vytahaný roztrhaný hadr připomínající tílko, mikinu nebo tepláky. Konečná cena za nákupy v Arsenalu? Všechno dohromady to dalo cenu ani ne půlky dresu, takže spokojenost.

Obrázek

Obrázek

Být v Londýně a neprojít Oxford street? U mě neexistuje! Do Primarku musí sice člověk jít s velkou dávkou trpělivosti, zvláště pokud chcete použít kabinky. Povoleno je 8 kousků a na dámské kabinky se čeká klidně půl hodiny. Jako velké plus, které všechny nepříjemnosti vyváží je cena a výběr. Pokud potřebujete něčeho hodně a v co nejjednodušším provedení, tady máte úspěch zaručen. Nemůžete však čekat materiály nejvyšší kvality, ale to snad každý chápe. Utratila bych tam úplně všechno, kdybych věděla, že po zbytek pobytu nenarazím na nic lepšího. Nakonec jsem si koupila troje kalhoty, všechny skinny, dvě saka s 3/4 rukávem a pár drobností jako třeba gumičky, pinetky, … Nevím, jak to tam funguje na kase, ale já jsem měla víc než kliku. Každé sako mělo stát 19 liber (což je tak málo, že se tomu nedá skoro uvěřit, když připočtu i fakt, že mi sedí líp než leckteré sako/blejzr za 1500 a více), ale na účtence mám jedno za 10! Nejlepší moment dne! Kalhoty mě stály 11 a 9 liber (ty černé) a pokud vydrží aspoň půl roku, nákup se mi vyplatil.

Obrázek

Obrázek

Po Primarku už jsem byla dost vyčerpaná, ale ještě mě čekal jeden světlý bod – zdejší Topshop, který až téměř na konči ulice (pokud začínáte Primarkem). Má 5 pater, jedno jenom plné bot, je tam úplně všechno, ne jenom 2% jako v Praze v Palladiu, je to propojoený s Miss Selfridge a mají tam ohromný množství značek, který normálně moc neseženete. A toho jsem využila já a koupila jsem si klobouk. Klasická fedora, ale mám nádherný barvy a je pořádně pevná, ne to, co se sežene v hmku za 300. Jsem z něj nadšená, přesně takový klobouk sháním už věčnost, ale musím zapracovat na tom, co k němu. Jo, kdyby mi někdo dal 2000, tak bych si koupila svůj kabát snů z asosu a bylo by to.

Obrázek

Tím skončilo moje velké rozhazování peněz a musela jsem se vážně krotit, protože nákup makronek jsem naplánovala až na poslední den. Jak špatný to byl nápad! Ale přežila jsem ve zdraví, nehladověla jsem a ani jsem nemusela chodit pěšky.

Malinkatý dodatek – většina z vás zná určitě aspoň jednu nositelku jména Lucie, takže víte, že jsme všechny slavili 13. svátek. No, a já jsem k svátku dostala naprosto boží krabici na klobouk, aby se mému milovanému klobouku nic nestalo.

Obrázek

Zanechat Odpověď

