Konec jedný fáze života

Je tomu už víc než týden. Rozešla jsem se svým přítelem. No, rozešla. Vlastně jsme se spolu rozešli my dva, tak nějak společným rozhodnutím. Byly jsme spolu přes 3 roky, což je poměrně dlouhá doba. Ničeho nelituju. Ani těch 3 roků, ani rozchodu. Nikdo mi nevěří, že jsme se rozešli v dobrým. Všichni si myslí, že jsme se rozcházet neměli. Všichni maj totiž jen plnou hubu keců. Důvody nebudu rozebírat, určitě by tu měl taky někdo nějakou chytrou radu, o kterou nestojím, protože o svým životě dokážu docela dobře rozhodnout sama. Nestala se žádná tragédie, život jde prostě jenom dál. My dva jdeme taky dál. Doufám. Pořád se máme rádi a já věřím, že tak to zůstane už napořád. Nejvíc by mě totiž zlomilo, kdybychom se přestali bavit, kdybychom se přestali vídat nebo dokonce začali dělat, že jsme úplně cizí lidi. To by byl můj konec. Teď už mi jenom zbejvá se s tím nějak vyrovnat, po 3 letech jsem zapomněla, jaký to je bejt single. A taky musim vydržet neustálý průpovídky ve stylu „do 14 dnů jste u sebe zpátky.“ To se prostě nestane, po tak dlouhý době se člověk nerozejde kvůli blbosti a nevrací. Upřímně, i když se rozejdete v dobrým, stejně to bolí, speciálně pokud do toho pořád rejete. Když tak koukám do kalendáře, nevybrala jsem si zrovna dobrou dobu. Blíží se Vánoce, silvestr, zkouškový. Tak já se budu snažit bejt co nejsilnější a slibuju, že je to na dlouhou dobu poslední výlev srdíčka.

Comments
2 komentáře to “Konec jedný fáze života”
  1. Heddy napsal:

    ouch:/…to je mi líto…ale určitě se z toho vyhrabeš:))…stay strong!:)

Zanechat Odpověď

