Noël

„Po roce Vánoce, Vánoce přicházejí…“ No, přesně tohle mi vyskočilo, když jsem jela domů ze školy. Mám asi na tejden a kousek pokoj! Nemusím nikam chodit, nemusím se probouzet v 5 ráno a hlavně se možná přestanu v noci budit s hrůzou v očích, že jsem zaspala.

Co mi ale mojí náladu zvedlo úplně nejvíc byla úplně poslední hodina. Psala jsem písemnou část ke zkoušce z odborné angličtiny. Takhle to zní naprosto strašidelně, ale byla to prostě jenom normální angličtina. Vlastně šlo hlavně o slovní zásobu a o gramatiku na úrovni střední. A taky překlad odbornýho článku. V tom jsem měla jsem kliku. Na předtermín jsem přišla jediná (!!!) a tak jsem měla hodně uvolněnou atmosféru. Když jsem dopsala a odevzdala test, začala jsem s překladem. Dost jsem se u toho zapotila, ale v polovině se ozvalo: „Už to nechte bejt, máte to za výbornou“ Takže velká paráda. Že angličtinu zvládnu jsem čekala, ale že to dám na A a nebudu tak muset k ústní zkoušce a tím pádem získám rovnou 4 kredity, na to jsem ani nepomýšlela.

Cestou domů jsem pak nakoupila poslední dárky a už si můžu konečně začít hrát ne Ježíška. Zabalování dárků mě vždycky strašně bavilo, i když mi to moc nejde. Poslední roky si taky nechávám dost záležet na cedulkách. Nejlepší je najít super font, který vypadá nechutně vánočně. Letos možná vymyslím vtipný básničky místo jmenovek a budeme hádat, komu to patří a co to je.

Stejně jsou Vánoce skvělý svátky. Já mám pocit, a letos speciálně, že si to volno, rodinu, dárky a spoooustu jídla prostě strašně zasloužim. Za to, že jsem se nezhroutila ze školy, za to, že jsem přežila ty kvanta lidí, co se z ničeho nic objevilo v ulicích, za to, že jsem pomáhala a ještě pomůžu (protože jsem letos nestíhaly s mámou) a hlavně za to, že se každej rok snažím koupit co nejlepší dárky, který všechny potěší.

Už se nemůžu dočkat na zdobení stromečku, na večeři, rozbalování dárků a hlavně jsem zvědavá, co tam na mě bude čekat. Sice už něco vím, to je jasný, ale zvědavá a natěšená jsem stejně jako ve třech letceh

Zanechat Odpověď

