Zkouškový deníček I

Jsem naprosto nesnesitelná, jak všem dokola říkám, že mám ještě tuny předmětů, který musim splnit. A všichni okolo jsou naprosto nesnesitelný, jak mi pořád rvou, že „jupííí, konečně zasloužený prázdniny!“ Dneska to bude trochu hysterický, tak jako pardón, ale fakt už mám pocit, že musim v následujících hodinách skonat (neustálý opakování tohohle všem okolo mě mi nepomohlo).

Zatímco všichni ostatní si už válí šunky nevim kolik tejdnů, já jsem se teprve před pár dny přehoupla přes půlku splněných předmětů. Kdyby se někdo náhodou rozhodoval, že chce na peďák, doporučuju si to pořádně rozmyslet. Klidně žijte v tom, že je to lehká škola, ale pořád je to dvouoborový studium. Co to znamená? Že máte předmětů jak nasráno. V mým případě 17, z toho jen 3 volitelný. Jo, 17! Dost ujetý. Díky bohu, že jsem v prváku, 3 jsem dostala skoro zadarmo. V reálu to ale pořád znamená, že mám průměrně 2-3 zápočtový testy/zkoušky za týden.  Takže se „učim“ ze dne na den.

Kdybych aspoň nebyla tak líná a fakt se učila! Pak bych nemusela třetinu předmětů opakovat. Měla jsem všechno krásně naplánovaný na leden, dneska jsem měla mít poslední předmět. Jenomže jsem evidentně ještě nepochopila, že nejsem na střední, kde stačilo podřimovat na hodinách. Takže se moje zkouškový neustále prodlužuje a prodlužuje, až skončí asi v březnu nebo já nevim jak. Věřte mi, to vám na síle moc nepřidá. Bitching u konce, zabte mě.

Obrázek

jo, zhruba takhle se poslední měsíc cejtim (jinak díky za pochvalu, jak krásně kreslim, žejo)

Zanechat Odpověď

