Valentýnské pečení

Říkejte mi milionkrát, že nenávidíte Valentýn, že je to komerční svátek a že je to pro blbečky. Ale stejně všechni nakonec kupujete kytky, sladký nebop prostě cokoliv růžovýho nebo červenýho se srdíčkem nebo bez. Vykřikování lidí okolo, jak budou strašně forever alone doma s lahví vína a jak jim je to vlastně strašně jedno je vážně ubohý. Když je mi něco jedno, tak je mi to jedno. To neznamená, že to musim každýmu na potkání omlacovat o hlavu. Takovýhle lidi by si skoro zasloužili svůj vlastní „rvu si vlasy“ článek.

Já mám na tenlhe „svátek“ trochu zvláštní pohled. Asi jako na hromadu dalších věcí, protože jsem ve všem tak trochu divná. Rozhodně neprožívám červeno-růžovo-srdíčkový šílenství, to vážně ne. Myslim si, že jsem na to už docela stará a neumim takhle na povel jásat. Uznejte, že zrovna na Valentýna se to od vás hrozně čeká a přesně to mi nedovoluje se tak chovat. Vlastně ani nepotřebuju dostávat nějaký básničky, na to jsem asi nikdy nebyla. Nebo jsem asi ještě nechodila s žádným básníkem, tak proto. Ke štěstí mi stačí jídlo a můj pan Vyvolený. A květiny. Za všechny ty roky, kdy jsem žádnou kytku nedostala. Smutný, já vim. Proto mám teď zkaždý kytky neskutečnou radost.

Na Valentýnu je kromě dostávání dárečků ještě jedna super věc. Můžu píct. Miluju každej den, kdy můžu umatlat nějakej dortík. Když ještě úplnou náhodou narazíte na malý formičky ve tvaru srdce, musíte povyskočit radostí. Já jsem teda povyskočila. A ještě mi přilezla do cesty forma na koláč s vyndavacím dnem. Povyskakuju podruhý. Takež se můj inventář foprem a formiček rožřil rovnou o dva nový exempláře. Kdyby někoho zajímalo, kde jsem zalovila, tak je maj v tchibu. Takový radosti z takový blbosti. Celá já.

Blog, internety11

Ty barvy jsou strašně pěkný. Teď budu asi nějakou chvíli píct jenom koláče a všechno ve tvaru srdíček. Zpátky k Valentýnu. Protože jsem strašně šikovná, krásná a skvělá, rozhodla jsem se udělat red velvet dortíky. Je to neskutečně dobrý těsto, takový dost neobvyklý v zemi, kde se dorty běžně dělaj z nechutnýho voschlýho piškotu s lojovym krémem. Fuj. Klika, že moje dortíky jsou naprosto boží. Červený a boží. Tak a dost s vychvalovánim sebe sama a hoďte voko na fotku.

Samsung Omnia II3

Jo, brala jsem to telefonem, tak pardonnez tu kvalitu. Je lepší mít zamatlanej od krému telefon než zrcadlovku, co si budem nalhávat. Jen tak na okraj – já jsem dostala k Valentýnu makronky. Mňam. Tuna by jich pro mě bylo málo. Musim si už konečně pořídit ten kuchařskej teploměr, abych mohla dělat makronky s cukrovým rozvarem. A naučit se zakončovat, zatim mi to nejde. Se s tim smiřte.

Zanechat Odpověď

