Zkouškový deníček III

Dneska jsem konečně byla na posledním zápočtovém testu. Konečně proto, že většina lidí už chodí tak týden do školy. Bylo to dost otravný, vážně to musim příště vymyslet líp. Tak aspoň, že jsem dala všechny předměty, na který jsme šla. Dost z nich sice na druhej pokus, ale co, na to se historie neptá. Dnešním dnem mi začíná vééélký volno. Celý 4 dny i s víkendem. To se mám, co? Njn, když je někdo lenoch a neučí se…

Taky jsem si řekla, že by bylo moc fajn začít letní semestr jinak, líp. Tak jsem si koupila dva linkovaný bloky s krásnými deskami. Protože když budou hezky vypadat, budu do nich určitě mnohem radši koukat a psát. Nehledejte v tom logiku. A taky jsem přihodila jeden zvýrazňovač. Kdysi dávno jsem dostala miniaturu, která vydržela několik let. Kašlu na blbej centropen, stabilo je prostě lepší.

žlutá (3)

Zanechat Odpověď

