Zpátky do školy

Jo, konečně je to tady! Letní semestr v plným proudu, už se na mě hrnou prezntace, zápočty, úkoly a povinná literatura. Nebudete mi to věřit, ale vážně jsem se těšila zpátky. Trochu mi chyběla ta pravidelnost výuky. Taky mi chyběli některý lidi, který jsem celý zkouškový neviděla.

Já vim,  je to divný. Měla bych podlehnou tlaku okolí a taky držkovat, že musim zase chodit do školy. Jak je to strašně hrozný mít měsíc a půl prázdniny (ano, najdou se tací, kteří zkouškovému na peďáku říkají prázdniny) a pak zase muset chodit do tý pitomý školy.  Tohle je asi zase nějaká póza jejíž smysl mi při mojí tuposti nejspíš unikl. Já tam chodim docela ráda, i když mi některý předměty nahání hrůzu.

Je fakt, že ze sna mě do reality dostalo dnešní rozdávání termínů a témat prezentací na regionální historii a ekonomii (familiérně regio a eko). Že bude trochu bitva o to, kdo půjde dřív, se dalo čekat. Že ale všichni začnou vykřikovat svoje jména a zběsile máchat rukama, to jsem fakt nečekala. Tak jsem tam seděla jako debil, koukala, co se to sakra děje a nadávala. Ptala jsem se sama sebe, jestli je to tak těžký to zkusit udělat civilizovaně, bez křiku. Pro většinu mých spolužáků asi jo. Možná jim to všem přišlo jako ohromná sranda, ale já jsem vážně v tu chvíli chtěla umřít. Takže jsem skončila na obojím s posledním termínem, naštvaná, že se skoro všichni okolo chovaj jako malý děti.

Tohle mi sice trochu zkazilo den, ale nic to nemění na tom, že mám konečně klid. Nemusim mít stres, že nedám nějakou zkoušku, nemusim se na nic narychlo učit. Musim jenom chodit do školy, nespat na přednáškách a seminářích a najít si tu práci. Letní semestře, těš se, jak ti to natřu :)

yaaay

Zanechat Odpověď

