Venezia I – úlovky

Tak jsem zpátky z Benátek a uteklo to jako voda. Ještě aby ne, přiletěla jsem v pondělí v půl jedenáctý v noci a dneska jsem jela z Benátek na letiště už v půl jedný odpoledne. Bylo to trochu hektický, nohy mě bolí jak čert, ale stálo to za to. Než si předtřídím fotky, nahustím do vás svoje úlovky. Snažila jsem se toho koupit co nejvíc a co nejdál od turistických tříd. To jde v Benátkách trochu těžko, ale zadařilo se.

DSCN0840Ano, vidíte správně – žádná kýčovitá škraboška ani maska. Stačilo mi několik hodin, abych se toho překoukala. Jediná maska, která se mi líbila stála 50€, tak do toho jsem nešla. Asi jsem trochu socka, že takhle škudlim, ale co s takovou škraboškou? Pověsit na stěnu a tim to končí. To si radši koupím kupu menších věcí. Jako třeba flakonek, náušnice, malinkou pompomku, záložku, šátek (ten o sobě tvrdí, že je z Itálie a že je z 80% z ovčí vlny, moc tomu ale nevěřim) a typický sloupek plný čokoládových bonbonů.

DSCN0844Flakonek v plné parádě. Koupila jsem ho v malinké uličce San Antonio, kus od náměstí San Marco. Nemůžu si pomoct, ale vždycky mě uchvacovaly flakonky s tímhle rozprašovačem. Vypadá to strašně staře a to se mi líbí. Tak příště budu cestovat, mám kam dát parfém. Předpokládám, že je to ze zdejší sklárny, která se nachází na ostrově Murrano. Čím blíže jsem byla náměstí Sv. Marka, tím ošklivější flakonky byly. Takže jsem neprohloupila. Pak tu máte detail na náušničky. Tady už jsem neodolala. Náušnise ve tvaru karnevalových masek mi přijdou mnohem lépe unositelné než maska samotná. A navíc to neni takovej kýč. V mojí hlavě rozhodně ne.

DSCN0849Cestou na náměstí jsem vlastně koupila skoro všechno. Nejdřív jsme s mámou narazily na obchůdek, který pyšně hlásal, že prodává benátskou krajku. No krajku jsme si neodnesly, ale já jsem tam vylovila tuhle pompomku a máma našla taštičku na brýle (na první fotce). Pompomku chci strašně dlouho a tahle se mi moc líbila. Navíc jsem o 50 metrů dříve koukala za výlohou čalounitví, že bych si koupila jeden střapeček. Střapečky totiž asi taky miluju (nebo jsem začala v Benátkách). Takže tohle bylo 2 v 1.  Hned naproti obchůdku s krajkou byl malinkatý ateliér, který mě hned zaujal vystavenými rolemi slavného mramorovaného papíru. Chtěla jsem si jednu roli koupit, ale takový papír je, sami uznejte, na přeravu dost nevhodný. Rozhodla jsem se proto pro záložku, kde je několik proužků najednou.

Samozřejmě, že se žádná letecká cesta neobejde bez nakupování na letišti. Většina lidí kupuje alkohol, kartony cigaret, parfémy. Jenom já jsem odešla s Nutellou a čokoládovým tělovým máslem. No a co. Potřebuju vyvrátit/potvrdit teorii, že naše Nutella je hnusnější než ta zahraniční. A tělový máslo vonící po čokoládě a navíc od Body Shopu, kde jsem si ještě nikdy nic nekoupila, je taky super.

DSCN0851Tak a to je, co se úlovků týče, všechno. V dalších několika dnech vypotim něco málo o jídle, který jsem stihla zbaštit za těch pár hodin (spíš proto, že jsem si všechno fotila a vcelku jsou ty fotky k ničemu), pak přihodím fotky a nakonec na vás nahrnu něco málo o hotelu, ubytování, dopravě, kdyby náhodou někdo chtěl letět do Benátek, ale nevěděl jak na to ;)

Zanechat Odpověď

