Pohnout zadkem

Poslední dobou trpím šileným pocitem, že jsem se posledních několik let nehnula z místa. Jenom si tak lenošivě proplouvám den za dnem a nic nedělám. Měla jsem v plánu se naučit vařit a píct. Nic. Chtěla jsem si udělat CAE. Nic. Chtěla jsem odjet na studijní pobyt do Francie. Taky nic. Chtěla jsem se naučit hrát na basu. Leží doma a skvěle na sebe lape prach. A taky jsem se chtěla víc hýbat. Můj největší pohyb je většinou venčení psa. Fakt paráda. Že toho chci po sobě moc? Ani ne, měla jsem na to tak 4 roky a nic se nestalo. Nedokážu se dostatečně namotivovat a navíc trpím úzkostným pocitem, že nemám na nic čas. Což je úplná blbost, protože mám času nechutně moc. Jenomže ho neumim využít pořádně. To jsem se rozhodla změnit. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to přes zkouškový vydrží, ale třeba sama sebe překvapim.

Začala jsem třeba tím, že každý víkend doma vařím. Zkouším hlavně nový recepty, ale trefit se do chutě celý rodiny je vážně oříšek. Já nejím hovězí a vepřový (a vůbec všechno chuťově výrazný maso), máma nejí ryby a olivy a táta nemá rád luštěniny. Ale po humusu se mohl teda umlátit, tak nevim, jak to s luštěninama má. Já bych ze všeho nejradši vařila exotičtější recepty, českou kuchyni prostě nemám ráda. Zhnusila se mi po všech možných druzích školních jídelen a nikdo mě už nikdy nepřesvědčí, že v týhlea týhle menze se vaří výborně. Nevěřim. Zatím to vypadá, že se naučím hlavně omáčky k těstovinám. To je u nás doma nejmíň konfliktní jídlo. A taky se mi nechce pořád dělat kuřecí, protože na maso fakt nerada šahám. Strašně po tom smrdí ruce a nedá se to umejt. Posledním kuchařským úspěchem byly těstoviny all’ arrabiatta. Samozřejmě jsem šetřila na feferonkách, takže to bylo prd pálivý. Příště napravim.

No jo, vaření. Jenomže si nemůžu přecpávat pupek do nekonečna. Jé, počkat, vlastně můžu. A taky chci, protože miluju jídlo. Hodně jídla. Když mě to sebere, sním víc než táta a to je pořádnej chlapák. Jenomže poslední dobou jim podezřele hodně sladkýho. Dokud se od něj držim dál, jsem hubená jak tyčka, ale když to s nim přehánim…No, kila jdou nahoru. Pořád jsem teda krásná a hubená, ale tak nějak rozkydlá. Prostě špíček sem, špíček tam. Jenomže léto už klepe na dveře a nechci všechny okolo sebe mučit svojí rozkydlostí, tak jsem se rozhodla, že se budu víc hýbat. Brusle, kolo, nebo aspoň nějaký to cvičení na břicho doma na žebřinách (uh, slovo ripstole je mi vážně bližší, ale co bych pro lásku k  češtině neudělala). Takže jsem se ve čtvrtek sebrala a projela jsem se na bruslích od Libeňskýho zámečku kolem Vltavy a k útulku a pak zpátky přes stromovku, kde jsem svojí spanilou (spíš neohrabanou) jízdu skončila. Jako důkazní materiál musí postačit fotka oteklýcho nohou v bruslích.SNC01497

Když se pak přezula do bot, cejtila jsem se fakt zvláštně. Znáte ten pocit jak se sednete z kola nebo zujete brusle a máte pocit, že neumíte chodit? Přijde mi hrozně legrační, že mozek si to nedokáže moc srovnat. Taky mi přišlo, že jdu strašně pomalu. Na fotce to tolik nevynikne, ale moje já před 3 lety vědělo, že si moje současné já koupí kedy v táhle barvě, takže jsem byla sladěná. Bez toho prostě nemůžu vyrazit ven.  Jsem fakt ráda, že jsem se odhodlala vyrazit i sama. Poslední dobou jsem jedinej člověk, s kterým můžu vydržet. Trochu smutný.SNC01504 A aby toho nebylo málo, bláznivě jsem se zamilovala do představy, že jezdím po Praze na kole, mám košík a v něm tašku do školy (případně svýho mopse) a na sobě mám naprosto perfektní šaty. Naprosto šílený, ale vážně bych si přála takhle vypadat. Jenomže nemám adekvátní kolo (ideální by byla nová skládačka) a bydlím na šíleným kopci. Navíc bych určitě přijela vždycky do školy uřícená a upocená, takže by výsledný efekt byl naprosto nechutný. Ale představa pěkná ne? Koukněte na tu krásnou ženu, vypadá fakt spokojeně.

Zanechat Odpověď

