Apetit piknik

Stejně jako minulý rok i letos jsem si nedokázala odpustit Apetit piknik. Nápad je to hrozně skvělý, protože můžu vidět své oblíbený food blogery v akci a to já ráda. Letos se konal již třetí ročník a já pevně věřím, že nejpozději na pátým budu taky :D. Pro někoho, kdo neví jenom dodám, že se jedná o událost, kde prodávají jak profíci, tak amatéři. Nejvíc tam bývá sladkýho, protože je to prostě míň komplikovaný než prodávat teplý jídlo.

Neměla jsem plán, kdy ke komu půjdu, takže jsem prostě šla až jsem narazila na pralinky od Glaister. Nejlepší pralinky, který jsem kdy měla. Vzala bych si plnou krabičku, protože je prostě rozkošná, ale tohle zdaleka nebylo poslední sladký ten den. Vybírat bylo z čeho a já si nakonec dala chai, kardamon s citrónem a slanej karamel. Nejlepší byl chai, kardamon jsem čekal trochu jinej, ale taky dobrý.

DSC_0003 DSC_0022

Pokračovala jsem dál a najednou šílená fronta. Jsem doma! Našla jsem stánek Chez Lucie. Rychle jsem zkoukla jak to vypadá a trochu se zděsila. Makronek bylo hodně, ale čízkejky skoro v trapu. Důkazem fotky pořízené 20 minut po začátku akce.

DSC_0007 DSC_0008Tak jsem honem pádila na konec fronty. Měla jsem v merku čízkejk s jahodama a růží, protože jsem ujetá na kytky v jídle evidentně. A pak nějaký ty makronky. Celou tu frontu jsem se modlila, aby na mě tem s růži zbyl a jak to dopadlo? Jasně, že zbyl. Loňskej průšvih, kdy se úplně poslední kousek čehokoliv prodal mě přímo před očima už se neopakoval. Uff.

DSC_0033 DSC_0034DSC_0042Ještě pár fotek stánku, protože prostě oblíbená blogerína je holt oblíbená blogerína. Neomlouvám se a přiznávám, že miluju její nový blogo-logo. A zástěru. A tašku taky. jsem definitivně kapkejko maniak.

DSC_0015 DSC_0017 DSC_0012To už jsem ale začínala mít docela dost a provoz pozvolna houstl. Dokopala jsem se ještě na druhou stranu k Delikateskám. Koupila jsem opět sladký (vítej, cukrovko), kritériem výběru byla malina. Takže jsem skončila s dortíčkem a trubičkou. Cestou jsem to trochu rozmázla po nádherný krabičce, ale co už. Dortíček boží, u trubičky mi neseděl krém. Byl to prostě klasickej bílkáč a k tomu těstu a malině se nehodil. Bejt to lehounce oslazená šlehna, maj mě tam znova a beru 3 další. Jo a nezapomeňte si všimnou superkůl minihoustiček. Nejlepší nápad.

DSC_0011 DSC_0029 DSC_0031A tím jsem v podstatě nechtěně skončila. Měla jsem v plánu si počkat na levandulovou zmrzlinu, ale udělalo se mi strašlivě špatně (nejen díky cukru) a musela jsem pryč. Každopádně musím přiznat, že tenhle ročník lepší než předcházející minimálně v tom, že všeho bylo dost aspoň na pár hodin. Nedostatek spatřuju v nutnosti tam mít hlasitou kapelu, což je možná taky způsobený tim, že potřebuju k jídlu klid, jinak je mi blbě. A poslední věc – Apetit piknik je tak super, že mu je park na karlánským náměstí malej a potřeboval by spíš celou stromovku. Hlava na hlavě.

Zanechat Odpověď

