Sladká Francie

Jak jsem si myslela, že se nikam tyhle prázdniny nepodívám, tak budu nakonec měsíc v čoudu. První plán byl vydělat si na New York, ale nepovedlo se. Pak jsem chtěla bejt týden v Nice, ale nepovedlo se a nakonec jsem měla v plánu projet celou francouzskou riviéru (busem, ale levně, víte jak). Jenomže to se taky nepovedlo, protože jsem si nechala skoro přejet psa a navíc jsem neschopná líná kůže, co si neumí najít dlouhodobou práci.

Nakonec to dopadlo tak, že svojí „dovolenou“ prožiju na předměstí Paříže. Velká paráda a skáču radostí do stropu. Jenomže! Budu tam celou dobu hlídat jedno psisko. Já vim, je to ujetý odletět z Prahy od psa do Paříže za psem. Nevydělám si vůbec nic. Ovšem pro mě jakožto francofila je to strašně skvělá příležitost. Strávit měsíc v zemi, kde mluví francouzsky a nemuset v podstatě nic dělat? Boží. Boží, boží, boží!

Strašně se těšim, ale na druhou stranu mám děsivej strach. Letim už zítra, nejde mi udělat online check-in a nemám zabaleno. Poprvý poletim úplně sama. Uvidim úplně cizí lidi. Budu měsíc někde úplně sama, jenom se psem. Poprvý celej měsíc na vlastní triko, bez pomoci. Jsem neschopná a nesamostatná. Bojim se, že umřu hlady nebo si něco udělám. Bojim se toho, že se ukáže, jak jsem neskutečný pako, a že s tim budu muset žít. To mě zničí.

Možná to vidim moc černě, ale znám se. Jestli je někdo zmatený tele, tak jsem to já. Hlavně, že se směju ostatním, fakt. Měla bych si hledat pozitiva. Třeba, že budu moc komunikovat jenom francouzsky. Nebo budu ve Francii, kousíček od Paříže. Když budu mít štěstí, sejdu se s lidmi, co tam znám. Budu jíst makronky. A když budu hodně šetřit, budu si moct koupit le pliage s Eiffelovkou a le planete. Miluju ty kabelky od Longchamp, přesnět ten tvar, kterej maj pliage. Nejlepší na světě. A pokud ušetřim ultrahodně, dovezu domů tunu makronek, levandulovejch syrupů a mandlový mouky. Tak.

Držte mi palce, abych se neztratila cestou a doletěla v pohodě. Děsim se toho, co všechno můžu podělat. Na druhou stranu, zařídila jsem už docela dost dovolenejch sobě i rodičům a nikdy se nic nepodělalo. To bych mohla zvládnout, když se budu starat jen o sebe a ne o žádný vocasy. Musim tomu věřit :)

Comments
2 komentáře to “Sladká Francie”
  1. Černá Moora napsal:

    jé, ty se máš, taky bych hned jela hlídat psa:D

Zanechat Odpověď

