Liste de souhaits

…aneb co bych si tu ráda koupila.

Ze všeho nejradši bych tu vykoupila úplně všechny slevy. Proč? Důvodů je hned několik. Za a) slevy jsou úplně všude, b) vím přesně, kdy skončí, protože to má každej obchod napsaný na výloze, c) ty slevy jsou obrovský, žádnejch trapnejch 50 kč jako tady. Našla jsem třeba svetr s hedvábím (44%) za 10€, nekecám. Celej Yves Rocher prodávám za půlku. Možná je to tim, že všude visí cedule „derniere démarque“, takže poslední vlna slev. A posledním důvodem je to, že tady mají ve slevách několikanásobně víc oblečení než má běžná pobočka např. Zary u nás. A to jsem, prosím pěkně, byla v obchoďáku na předměstí.

Jenomže slevám bych se měla obloukem vyhnout (což jsem udělala, ale stejně jsem si nakoupila, ale o tom až jindy). Potřebuju každou korunku, ehm, euro, abych si odvezla to, co opravdu chci. A že toho není málo. Ze všeho nejvíc toužim po dvou taškách. První je Le Pliage s Eiffelovkou. Barvu vyberu až na místě, pokud jí vůbec budou mít.

tourJelikož jsem pořád stejně unešená z toho, jak pliage vypadá dobře a jak je skvělá, dokonalá a nejlepší a udrží všechen náklad, co do ní dám, chci MOAR, MOAR, MOAR! Držím se minimálně tvaru, takže další na seznamu je  Le Planéte. Líbí se mi, že je celá černá. Akorát pořád nevim, jak dlouhý uši. Poradíte mi? :)Obrázky5

A jako bonus takovej můj malej skromnej sen za cenu dvou tašek. Stejně neušetřim ani na jednu :D. Pois. Stylovka.

poisPokračujeme dál. Jestli mě tady něco zajímá, tak je to UNIQLO. Ano, správně, od nich mám ty Ladurée trička. Ještě jedno navíc by se mi líbilo, třeba tohle a 15€ neni zas tak moc. Každopádně si dělám mnohem větší zálusk na top z kolabborace s Lulu Guiness. Třeba ho ještě někde najdu.

And last but not least je kategorie jídla. Jo, jídla. Když jsem ve Francii, všechno se v mým případě motá kolem croissantů, éclairsmillefeuillereligieuse, makronek a dalších sladkostí. V hledáčku mám pak butiky Pierre Herme, Laduréé a možná taky Fauchon, když to vidim.

Ispahan si dám u Pierra, to vím určitě. Pak by to chtělo nějaký makronky z letošní kolekce Les Jardin, zmrzlinu, … Je toho docela dost.

Ale úplně nejvíc bych si přála knížku plnou receptů na makronky.

Uff, zabralo to víc času a místa, než jsem předpokládala. No, každopádně musim uznat, že umim bejt fakt skromná, Dost mě těší, že si nevybírám posh drahý věci a tak :D Jakože ne.

Comments
One Response to “Liste de souhaits”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] nezbylo z Ladurée kolekce. No, spíš ne, ale co na mě čekalo? Jasně, moje vysněný tílko z francouzskýho wishlistu. Nemohla sjem ho tam nechat, když je tak rozkošný. Připočtěte k tomu fakt, že černo-bílý […]



Zanechat Odpověď

