Co tu pořád dělám?

Pokaždý,  když jsem v zahraničí, kupuju si věci, co neznám. Někdy něco, co se u nás nesežene, někdy něco, co si v ČR nekupuju, protože mi to přijde drahý. Tady je všechno jinak. Když dáte 2€ za 2 plátky šunky „drahý“ se posune o několik úrovní výš. Samozřejmě se snažím šetřit. Ale nemůžu zase žít celej měsíc o vodě a suchý bagetě, žejo.

Prvním objevem je zmrzlina. Ano, já, která týhle mražený pochoutce moc nedám (už jenom proto, že většina z nich v ČR neobsahuje ani kapku pravý smetany nebo aspoň mlíka). Neni to tak ani kvůli vedrům, jako kvůli Carrefouru, v kterým nakupuju nejčastěji. Je dost stísněnej, a když si beru mlíko, mám zmrzlinu v podstatě v úrovni očí. Takže jsem se nechala překecat.

Poprvý v životě jsem si koupila Häagen-Dazs. Trapný, řeknete si. Že musim bejt nějaká socka. No, to nepopírám, ale v tomhle případě není cena ani tak problém. Ben & Jerry’s jsem měla hodněkrát (na to, jak často jím zmrzlinu). Problém je v tom, že nevěřím supermarketům. Několikrát se mi stalo, že byla zmrzlina přemražená. To fakt nechcete vyhodit takový prachy za zmrzlinu plnou ledovejch krystalků, který tam fakt nemaj bejt. A taky mě vždycky odradilo, že jsem viděla jem příchuti typu cheesecake, macadamia, brownie…prostě tenhle typ. Ty já fakt moc nemusim. Já radši ovocný smetanový. No a to jsem našla tady – pakl 4 kelímků (banán, mango, lesní ovoce, jahoda) po 100ml, akorát.

DSC_0004Lepší konzistenci jsem snad u zrzliny neviděla. Banánová byla výborná, mango trochu pokulhávalo. Na jeho obranu musim říct, že mango zas tak nežeru.

Další objev je zase jídlo. Ode mě se ani nic lepšího nedá čekat. I když jsem si říkala, že nebudu za tyhle rychlověci utrácet, nakonec jsem podlehla. Víc lidí mi říkalo, že tyhle mandle v medu jsou naprosto boží, ale já jsem vždycky tak nějak odolávala. Chvíli jsem bez kontroly a bum! Příště až narazíte na něco tak dobrýho, naléhejte na mě víc, abych si to koupila. Jsou vážně výborný. Luciáš approved! :)Snapshot_20130729A aby těch objevů nebylo málo, zjistila jsem, že mám už fakt dlouhý vlasy. Nikdy si toho nevšimnu, dokud se nepodívám na záda. A to moc často nedělám, protože je nosím často stažený do culíku, zapletený do copu nebo prostě smotaný do drdolu. Je to fakt škoda, protože takovýhle dlouhatáni si zaslouží vlát ve vedru. Pravda, v tomhle vedru je lepší je z krku zvednout. Každopádně jsou už hooodně dlouhý a už mi chybí vážně jenom 10 cm do vysněný dýlky. Nikd ybych nevěřila, že to dotáhnu takhle daleko. Ten jeden rok už vydržim.Snapshot_20130729_4Tím končíme objevy a přesouváme se k tomu, čím tady v Le Raincy žiju. Ráno se probudím, vypustím Balie (to je psice, o kterou se tu starám), nasnídám se a mám volno. Většinou ho proválím na zahradě, u počítače děláním užitečných věcí (9gag, Twitter, FB, skype s příteli, blog, zkoumání slev) nebo jdu na procházk u s Balie. Pak nákupy, vaření a zase volno. Odpoledne cvičím (a doufám, že mi to vydrží), jím, válím se na zahradě, uklízím barák a zalejvám kytky. Program nic moc, ale na výlety do Paříže, který mám samosebou v plánu, dobrý. DSC_0003Balie je nejhodnější fena, kterou jsem kdy viděla. Teda až na tu příhodu se šunkou. Neptejte se mě na rasu, nevim. Vypadá jako černej zlatej retrívr. Nejelpší je, že si vymejšlim francouzský povely a ona fakt poslouchá. Bájo. DSC_0006 (2)A tohle je zahrada, na které operuji. Nejlepší je na opalování, hrání si s Balie a cvičení.

Jak mám tu hromadu času, přemýšlím hodně nad blogem. Jistě jste si všimli, že jsem změnila vzhled. Původní mě fakt nebavil a chtěla jsem něco čistčího. Vzhledem k tomu, že jsem posedlá bílou, vyhrál tenhle jednoduchý. přemýšlím dost i o článcích. Napadlo mě, že bych napsala shrnutí prvního roku na peďáku. Já vim, neni to moc záživný, ale vzhledem k tomu, že jsem tenhle blog zakládla částečně i kvůli informacím o škole (ale fakt jenom z malý části), něco by se sem hodilo.

Tak se mějte do příště krásně, neuvařte se v těch vedrech a nestěžujte si, taky by mohlo celý léto mrznout.

Comments
2 komentáře to “Co tu pořád dělám?”
  1. Marguerite napsal:

    Jsem pro shrnutí všemi deseti! :-)
    Co se týče jídla – jsem už tři týdny na brigádě ve Švýcarsku, čeká mě ještě jeden a snad za celý život jsem nesnědla tolik sýra.

    • Carlin et moi napsal:

      Dobře, jdu na tom shrnutí zapracovat :)
      Já jsem zase v životě nejedla tolik zeleniny :D Švýcarsko ti upřímně závidím, já tam ještě nikdy nebyla (ale samozřejmě bych strašně chtěla jakožto zapálený francouzomluvič)

Zanechat Odpověď

