Balóny v Telči

 

Co jsem přijela domů, nemám den volna. Byla jsem rozházet zbylý peníze (prosim vám, po příjezdu ze zahraničí nic nenakupujte tak tejden, protože pak vás může taky nemile překvapit, že se vám z účtu odečte 1500, na který jste zapomněli, jako já), pekla jsem na piknik, kterej jsem si nehorázně užila, nebo jsem třeba byla plavat v bazénu. Stihla jsem se taky podívat za svojí babi do Telče. Pro ty, kdo nevědí, telčské náměstí je v UNESCU a je opravdu moc krásný. Já si to za celej život nedokázala ani jednou pořádně užít, protože u babi je vždycky trochu dusná atmosféra. Taky proto tam jezdim jenom jednou, maximálně dvakrát do roka (no, kdo by chtěl jet skoro 3 hodiny, aby se stresoval, co se zase stane).

Jestli byste někdy chtěli do Telče jet, vyberte si letní prázdniny. Každej den se tam něco děje a my máme jako vrchol lítání balónů. Už od mýho dětství. nejlepší je poslední večer, kdy létají přímo z náměstí a často pak bývá v noci ještě ohnivá šou. Takový kouzelný. Byli jsme se podívat i letos, tak se s váma podělím o fotky.

DSCN1015To mi poprvý od příjezdu Guillaume ukázal, že mě má pořád rád a sedl si na klín.DSCN1017Nafukuje se balón a všichni se seběhnou okolo. No jo, malý město. Já si v klidu sedim na obrubníku, na sobě psa a fotim. Ale musíte uznat, že baráky máme v Telči na náměstí moc pěkný.DSCN1024Guillaume pozorovatel. To ještě nevěděl, že nás bude muset bránit před drakem (rozumějte, před plameny, které vhánějí horký vzduch do balónu).
DSCN1027Už se zvedá a mixáž turistů a zvídavých lokálů se zvětšuje.DSCN1035Jeden vypoulený mops. Znáte snad lepší způsob vyplnění mezery mezi balónem č.1 a č.2?DSCN1043Hrozně mě bavilo se s nim fotit. Navíc, jsem byla hrozně nadšená, že ho jednou taky někam vezmu. Ono 11 kilo se totiž docela špatně stěhuje v tašce přes rameno třeba.
DSCN1038DSCN1047Nafukování čísla dvě bylo dramatický. Začal foukat vítr a nakláněl se na přihlížející děcka, který začaly okamžitě ječet :DDSCN1050A letíme! Někdy bych si taky měla zaletět balónem, může to bejt docela sranda.DSCN1052 Celá horkovzdušná sranda skončila kolem osmý večer. My jsem se pak dochrochtali zase k babi a zalehli. druhý den nás totiž čekala dlouhá cesta domů. Ten můj pupek  jí radši zaspal a dobře udělal.SNC01656Co vy a lítání v balónech, máte nějaký zážitky? A co vaše dovolený/prázdniny? Já mám letos jedny z těch lepších prázdnin.

Comments
2 komentáře to “Balóny v Telči”
  1. eva napsal:

    kousek od Telče jsou Počátky a v Počátkách má kavárnu nefalšovaný Francouz :-).Peče ty jejich dobroty a ty s ním vlastně můžeš i pokecat:-).Podívej se na FB BISTROT DE PAPA

Zanechat Odpověď

