První narozeniny!

No jo, je to tady, blog slaví narozeniny. Už vás tu otravuju rok. Když jsem psala první článek, myslela jsem si, že mě to za týden, maximálně za měsíc opustí, když nebudu mít hned 100 čtenářů. Ano, v mnoha ohledech jsem stále hodně naivní. Třeba v tom, jak to funguje v blogosféře. To ale dneska řešit nechci.

Jsem moc ráda, že jsem to celý ten rok vydržela, i když moje aktivita na blogu je dosti kolísavá. Stihla jsem změnit vzhled stránek, protože jsem konečně pochopila dokonalost bílé barvy a taky jsem párkrát čachrovala s rubrikama. Stihla jsem si založit Bloglovin‘ a dokonce už jsem si pořídila i telefon, který je opravdu smart. To pro vás znamená, že mám konečně Instagram a můžu vás zásobovat fotkami mého mopse Guillauma v podstatě každý den :). Toliko k tomu, co se tu za ten rok uběhlo.

A jak to bylo se čtenářskou základnou? Na to, že jsem nikdy nepsala nic tak atraktivního jako report z LFW, NYFW nebo jakéhokoliv fashion weeku, ani jsem nikdy nedělala recenzi na super limitovanou rtěnku od Chanelu nebo cokoliv podobně úchvatného, tak asi docela dobrý. Vemte ještě v potaz, že o tomhle blogu vlastně nikdo neví, protože jsem o něm nikomu nikdy neřekla. Dobře, někomu jo, ale moc o něm nemluvím. Za každého nového čtenáře jsem samozřejmě hrozně ráda a každý komentář mi udělá radost (a je celkem jedno, jaký je, protože už jenom to, že někomu to tu za něj stojí, je dost dobrý). To je takovej standartní blogerskej kec. Já to ale myslim vážně. Vážně.

Měla jsem v plánu upéct si k blogo-narozeninám dort, ale s tím, že jsem nedávno pekla jeden na piknik, čeká mě jeden dneska (psí, protože mám toho mazla doma už přes rok), jeden 18. na moje narozeniny a 22. na oslavu s přáteli, jsem se na to vykašlala a útěchou vám musí být retro v podobě fotky z mých prvních narozenin. Tenkrát jsem dostala velký náklaďák a byl to na dalších pár let nejlepší dárek ze všech, Vždycky jsem byla na auta :)

man

Comments
2 komentáře to “První narozeniny!”
  1. Černá Moora napsal:

    ta tatra: D

    a gratulace! :)

Zanechat Odpověď

