Mopsí cupcakes

Je mi jasný, že tohle není pro všechny úplně zajímavý téma. Určitě si někdo bude myslet, že jsem tak trochu magor, a že bych neměla zažívací trakt svýho nebohýho mopse trápit takovou spatlaninou. Jenomže já jsem bláznivka bláznivá a celá pomatená a mám Guillauma strašně moc ráda a chtěla jsem mu ten život trochu ozvláštnit, když už tu s náma je rok. A jak se slaví narozeniny? S dortem. U nás doma, kde vládne cupcake lady (to jako já) se slaví s cupcakes. Recept jsem si ukradla z Alberta a než jsem začala s pečením, podívala jsem se do mopsí bible, jestli náhodou recept neobsahuje něco, co by mohlo nasekat neplechu. Takže klid, děcka. Ještě se omlouvám za kvalitu, ale v zapálení (a taky z nadšení z novýho telefonu) jsem prostě nebyla schopná přejít byt a vzít foťák.DSC_0022

Recept jsem pekla z 1/4 původní dávky a bylo to tak akorát na 7 cupcaků, což je až moc pro něco tak tlustýho jako je Guillaume.

Ingredience

  • 230g mletého kuřecího masa (já nemám mlýnek, tak jsem ho prostě tyčovým mixérem nasekala opravdu na jemno)
  • 1 větší mrkev
  • 140g (mraženého) listového špenátu
  • 90g vařené rýže
  • 1 lžíce slunečnicového oleje
  • 1 vejce
  • 100g kulatozrné rýže
  • 190g polotučného tvarohu
  • pár nadrcených psích sušenek na ozdobu

IMG_20130907_174505

Postup

  1. Pokud máte mražený špenát jako jsem měla já, vyndejte ho ven a nechte rozmrazit nebo si to usnadněte mirkovlnkou jako já (vždycky zapomenu, že mám něco vyndat roztát/změknout/ohřát na pokojovou teplotu a pak mám zbytečný průtahy)
  2. Po rozmražení dejte špenát společně s masem, na kostičky nakrájenou mrkví, uvařenou rýží, olejem a syrovým vejcem do mísy a dobře promíchejte.
  3. Začněte předehřívat troubu na 180°C.
  4. Formu na muffiny vyložte papírovými košíčky. Masovou směr rozdělte rovnoměrně do košíčků. Na rozdíl od normálních cupcaků, můžete plnit až po okraj, tady se nemá co nafouknout.
  5. Cupcaky dejte péct do trouby na 30-40 minut (nebo dokud nezačnou hnědnout).
  6. Než se upeče těsto, připravte si náplň. Do hrnce s vařící vodou dejte nepropláchnutou kulatozrnnou rýži a nechte mírně rozvařit.
  7. Důkladně ji sceďtě, nechte zchladnout a nakonec smíchejte s s tvarohem.
  8. Upečené a zchladlé cupcaky prokrojte podélně zhruba uprostřed a promažte tvarohem s rýží. Zbytek tvarohu dejte navrch jako ozdobu a posypte nadrcenými psími sušenkami.

DSC_0020

Voilá, máte psí dobrotu. Jak vidíte, žádná sůl. Pokud máte pochybnosti o tom, jak tohle může pes sníst, mám pro vás video, který jasně dokazuje, že i taková fiflena jako je Guillaume se po tomhle může zbláznit.

A ne, normálně nejí ze země. Věřte mi, že jsme mu to zkoušeli dát do misky, ale on to vždycky hned vyhodil. Takže tak. A nevšimejte si toho pištění a mého nepříjemného hlasu, nemohli jsem se udržet a na konci už jsme se jenom hystericky smáli a prečeli a nebyli jsme schopní udržet foťák ani kameru rovně.

Kdyby byl někdo podobně šílený jako jsem já, přeju vám hodně zdaru při pečení a ať to vašemu psisku taky tak šmakuje.

Zanechat Odpověď

