Jeřabiny

jeřabiny

Jestli si něco spojuju s podzimem, tak jsou to kromě listů všech barev právě tyhle bobulky. Jednou jsem takhle přemýšlela na co jsou vlastně jeřabiny dobrý. Nemyslím to nějak špatně, ale jsou přece jedovatý, ne? A pak mi to došlo – jeřabinový řetízek. Pamatujete si na to ze základky? My jsme každej rok na podzim dělali na pracovních činnostech věci z kaštanů, jeřabin a šípků a bylo to hrozně super. Evidentně se teď vezu na nějaký nostalgický retro vlně, tak jsem si řekla, že si zase jeden vyrobím. Jdete do toho se mnou?

Co potřebujeme

  • s láskou natrhané a usušené jeřabiny, protože bez nich by to nešlo ;)
  • pevnější nit nebo vlasec
  • jehlu
  • nůžky
  • lak na vlasy

DSC_0005 (2)Jak si jistě všichni vzpomínáte, neni to žádná velká věda, ale postup si stejně zopakujem. Ze všeho nejvdřív si ustříhněte dostatečně dlouhej vlasec, nechcete se přece na jeřabinách oběsit. Uštřiženo? Tak se vrhněte na navlíkání první bobulky. Já jsem levoruká až to bolí, takže si tuhle první projedu vlascem dvakrát, aby se mi vážně nehnula z místa. No a pak už jenom navlíkáte a navlíkáte. Jak říkám, nic složitýho.

DSC_0007 (4)…až nakonec skončíte s dlouhým jeřabinovým hadem. Na řadu přichází lak na vlasy. Dejte vlasec s jeřabinami na noviny, zastříkněte s obou stran a nechte zaschnout.DSC_0009 (3)Tadá! Máte jeřabinový řetízek a jste strašně kůl, protože ho jen tak někdo nemá, je to handmade, retro, bio a eko. No nejsem já geniální? Jsem :)DSC_0019

Jeřabinám nááázdar!

 

Comments
One Response to “Jeřabiny”

Zanechat Odpověď

