Berlínské video

Sice velmi opožděně, což lze snadno vyčíst z věty „je první adventní neděle“, ale přece jsem se dokopala k upravení videa z Berlína. Dalo mi to zabrat víc, než jsem čekala, tak doufám, že to nebude úplný propadák. Za svoje výlevy se neomlouvám, prostě jsem taková. No zkuste si někdy chodit po městě a mluvit na foťák :D

Každopádně vám přeju příjemnou zábavu a nezabíjejte mě za těch 14 minut, kdybych se snažila být super kritická a vymazat všechno, co se mi trochu nezdá, tak neni video žádný a to nejde, já ho přece slíbila, takže tak.

 

PS: S hudbou jsem měla největší problém a doteď mi to nepřijde ono. Potřebovala bych, aby stačilo napsat strýčkovi Gůglovi, že chci pohodovou veselou hudbu jako podklad videa na 14 minut a on by mi vyhodil seznam, ale tak to neni. Zatim!

Comments
2 komentáře to “Berlínské video”
  1. cernamoora napsal:

    Dobry video:)
    Ale jsi teda dobra, ze jedes klidne sama, ja si to nedovedu predstavit, potrebuju s nekym na miste sdilet dojmy:D

    • Carlin et moi napsal:

      Děkuju za pochvalu :) Sama ale vidím, že to potřebuje ještě tak o mylyjón procent zlepšit.

      Já jsem si to taky nedokázala představit, ale nakonec to bylo mnohem lepší než se trápit celý 3 dny s nějakým vyloženým vocasem :D …a když jsem chtěla sdílet dojmy, tak jsem skypovala s domovem.

Zanechat Odpověď

