Výmluvyyy!

Dámy a pánové, můj blog zeje poslední týdny prázdnotou. Proč? Nejdřív jsem si dovolila Vánoce a totální relax – jíst, jíst, jíst a jíst. A pak jsem si zase dovolila nesedět jenom na zadku, protože se mám zase jednou skvěle a skoro jsem nebyla doma. Do mýho „mám se skvěle“ ale vstoupila tvrdá vysokoškolská realita, a tak musím trapně jako všichni ostatní hlásit, že „sorry, mám zkouškový, celej leden plnej a vůbec nestíhám.“

Pravá příčina mojí nečinnosti je však trochu jinde. Už nejmíň 14 dní mám rozepsanej hejt na novoroční předsevzetí, silvestr, Novej rok, konec roku, přestávání, nový starty a vůbec všechno to umělý sumírování nejlepšího roku 2013. Jenomže když jsem si ten hejt prošla po pár dnech, zjistila jsem, že jsem přepálila, že jsem psala v ráži a už jsem neměla po odstavci a půl jak pokračovat. Zkoušela jsem to vymyslet jinak, ale to prvotní nasrání mi v tom přišlo tak dobrý, že jsem to nedokázala všechno smazat. Tak jsem tomu chtěla dát čas, abych si to promylsela. Jenomže pokaždý, když se na ten článek kouknu, objevim vždycky něco novýho, co tam chci zapracovat, něco, tam chybí nebo je navíc.

S tim myšlením je to u mě teď taky takový všelijaký. To je tak, když potkáte někoho, kdo je úplně jinej než všichni, co znáte, kdo má v hlavě spoustu věcí, nad kterýma jste nikdy ani nepřemýšleli a vlastně zjistíte, že jste nikdy nějak moc nepřemýšleli, že jste všechno tak nějak brali, jak to bylo, a že vaše poslední „proč?“ bylo, když jste byli ještě ve školce. Takže mám poslední týdny asi víc dumací, než jsem byla zvyklá a dává mi docela zabrat si to tam všechno porovnat.

Tím se dostávám k tomu, že jsou to všechno jen nechutný výmluvy, proč nepsat na blog, protože času mám vážně dost, zas tak příšerný to s tou školou není a navíc je blog ten můj minivesmír, kde si vládnu sama, kde si jedu podle svýho, takže by mě to tu mělo bavit a měla by to bejt odměna, že sem píšu. Takže konec výmluv (což je teda dost složitý, když to chcete aplikovat na celej svůj život a jste stejný příposerkové jako já) a ten hejtík dopíšu a do konce nastávajícího týdne ho tu máte.

Comments
One Response to “Výmluvyyy!”

Zanechat Odpověď

