2014

Už jsem stihla naznačit, že tenhle článek je pro mě malinko prokletej (třeba proto, že se mi smazal a já ho musela psát znova). Stejně jsem se rozhodla ho napsat, protože jsem si ho za tu dobu, co se s ním patlám docela oblíbila a nechci ho nechat zaniknout ve skladišti mých nedokončených věcí (který je mimochodem plný k prasknutí).

Musím si tu dneska vylejt hejtovací srdíčko. Vždycky, jak se blíží silvestr/Novej rok, vyrojí se všude spousta lidí, kteří si začnou slibovat, jak budou příští rok lepší, budou zdravě jíst, víc cvičit, shodí 10 kilo, přestanou kouřit, budou míň pít … znáte to. Vsadim se, že jste si taky nějaký to předsevzetíčko utrousili, což? :) Jenom mi prostě přijde, že v momentě, kdy to dotyčný/á říká, tak tomu stejně vůbec nevěří, protože jinak si ty všechny notorický nedodržovače předsevzetí nedokážu vysvětlil.

A teď vám prozradím malý tajemství – 31. prosince se žádná magie nekoná! Když tomu nebudete věřit a nebudete to opravdu chtít, tak se to za vás samo neudělá. Někde jsem četla, že si má člověk dávat jenom takový cíle, který ví, že je schopnej zvládnout. Tak v tom případě slibuju, že budu spát aspoň 5 krát týdně a aspoň jednou denně se najím celý rok 2014. A na konci roku 2014 si odškrtnu splněno. Tááák.

O tom to ale vůbec neni. Vlastně to celý moc nechápu, protože mi prostě přijde trochu zvláštní čekat celej rok na to, že něco změním. Tím, že odložím něco o pár měsíců tomu vůbec nepomůžu, nebude to lehčí a nebude to lepší. Když je člověk s něčím nespokojený, měl by měnit hned a nečekat, že se to nějak stane, vstřebá, že to prostě vyplyne nebo cokoliv jinýho. Musím se přiznat, že tady trochu kážu vodu a piju víno, protože jsem přesně ten typ člověka, který se nechá paralyzovat vlastním imbecilním strachem z něčeho, co je buď jenom v jeho hlavě nebo neni v normálním životě vůbec problém. To si pak člověk hledá jenom výmluvy, proč ne to a proč ne tamto a za všechno můžou vždy jen ti druzí.

Ehm, malinko jsem se rozjela. Konkrétní myšlenka asi žádná, ale měli byste si odnést to, že pokud vás něco točí, tak to změňte, pokud máte cíl, jděte za ním a nevdávejte se snů jenom proto, že vypadají nereálně. A vyprdněte se na novoroční předsevzetí, já žádný nemám a žiju. Není to sice žádná bomba, ale na tom by nic ani to předsevzetí nezměnilo. Svůj život si ovládám sama a je jenom na mě, co s ním udělám a jak bude vypadat, takže bych si to měla konečně uvědomit a začít se podle toho chovat.

Zanechat Odpověď

