Zkouškový deníček – zima 2014

Co by to bylo za zkouškový, kdybych si pořádně nepostěžovala na blogu, co? Letos to ale zatím vypadá úplně jinak. Dávám dost věcí na první pokus. Co šlo splnit za docházku nebo aktivitu na seminářích a přednáškách, jsem splnila. Pokud jsem nešla na první termín, tak jenom proto, že jsem na něj prostě zapomněla, což je trochu fail, to si musíme přiznat, ale tak co už. Svět se přece točí dál, nic hroznýho se neděje. Chtěla jsem mít hotovo do konce ledna, to se mi asi nepovede. Nezlobím se, jenom už pomalu ztrácím vůli se učit. Ze 17 předmětů mám hotových 11 a to mi přijde jako dobrý skóre.

Někdy mám ale pocit, že ze sebe dělám zbytečnýho chudáka s tím počtem předmětů. Všechny nejsou brutálně těžký. Vlastně mi přijde, že žádnej neni brutálně těžkej, jenom to vyžaduje vaše silný memorovací schopnosti a hromadu času na čtení veškerý tý odborný literatury, výpisků a zápisků z přednášek. Já jakožto pravý flákač většinu povinný literatury (ehm, ehm, skoro žádnou) nečtu a spoléhám na svůj bystrý mozek, který většinou docela zpracuje. Nevim, jak to dělám, přísahám.

Jako každý zkouškový mě zase neskutečně otravujou všechny ty průpovídky „mám celej leden plnej, nic nemůžu“ „to nedám, jsem se učil/a jen 3 dny“ a tomu podobný. A) cejtim se pak jako největší zlo, když ten předmět dám jenom po přečtení výpisků na 5 stránek, b) je to zbytečná průpovídka, která nikomu nepomůže. Ve zkouškovým mají vůbec lidi spoustu zbytečnejch hlášek. Jako ta o prokrastinaci. Když prostě dělám hovno, tak jsem líná prdel a nic jinýho, netrpím nemocí studenta 21. století. Jasný? Já třeba vím, že moje špatný známky a nepodařený zkoušky jsou jen moje chyba, protože jsem se neučila a nikoho za to kromě sebe neviním. Nemůžou za to internety, nemůže za to televize, ani můj pes, protože potřebuje 3 krát denně venčit.

Takže si pro příště to stěžování ušetřete a učte se. :) A neříkejte mi, že nemáte čas. Máte ho strašně moc a jenom ho prostě neumíte využít, to je  trochu rozdíl. Já mám třeba dneska volno a chystám se udělat spoustu věcí (jako třeba uklidit zkouškový bordel v pokoji). Vlastně mám volno až do pondělí, takže mám několik skvělých dní, které můžu věnovat filosofii, sportu, pečení, srážení se s přáteli a hledání práce. A víte co? Dneska se cítím fakt skvěle a vůbec mě neruší, že zkouškový ještě zdaleka nemám za sebou. Nejdůležitější je dívat se na svět s úsměvem a nedělat ze všeho hned konec světa (říká člověk, který se panicky bojí toho, že ho někdo uvidí udělat nějakou chybu) :D

Comments
One Response to “Zkouškový deníček – zima 2014”

Zanechat Odpověď

