Nový kabát za pár kaček

Že jsem socka sociální, to už tu snad postřehl každej. A pojmem socka označuju hlavně lidi, co věčně „nemaj“ na něco peníze. Bojí se pustit chlup, protože by pak neměli na něco jinýho, ale v reálu maj na účtě peníze na pořádnou párty. To jsem zhruba já. Akorát většinou nemám ty peníze ani na účtě. Každopádně se snažím nekupovat si každou zimu třeba 15 nových kabátů, ale občas se prostě stane, že mě ten starej omrzí. Jako letos (než jsem článek dopsala, tak mi byl jeden kabát věnován, takže jsem tuhle zimu úúúúplně za kabátovou vodou). Na fotce se můžete kouknout, jak vypadal kabát v původní verzi (toho času na návštěvě v Londýně).

F - Hdy Park, Oxford street (6)Je pravda, že už sám o sobě je kabát dost obyčejný – má jednoduchý střih, žádné ozdoby a nijak zvlášť výrazná barva. Já jsem si ale prostě nemohla pomoct a musela jsem přešít aspoň knoflíky. Takže jsme se odsud…DSC_0002 (2)..dostali sem! A hned vypadá jinak, ne že ne. Mnohem víc se mi teď hodí k sukním, což já potřebuju protože kalhoty prostě už ne-e.
DSC_0004 (4) Původně jsem měla v plánu sehnat někde knoflíky potahovaný, ale když jsem viděla ceny, tak jsem se přibrzdila a skončila jsem u těchto. trošku mě mrzí, že nemají stejný odstín jako kabát, ale neměla jsem sílu obíhat všechny existující galanterie světa a hledat ten správný odstín tmavě modré, fakt ne.DSC_0007 Ale to bych nebyla já, kdybych to nechala takhle obyčejně. Po asi 10 minutách neustálého prohlížení knoflíků (což je fakt hodně, protože jako malá jsem měla z knoflíků fakt děs, nekecám) jsem narazila na tyhle krásně ozdobné knoflíky ve tvaru cibuláků a to jsem prostě musela a jinak to nešlo. Přišila jsem je na rukávy, kde nejsou tolik vidět. Stejně mi vždycky zlepší den je to vědomí, že tam někde jsou.DSC_0009Co vy a upravování oděvů, pouštíte se do toho někdy?

Já většinou ne, protože už při koupi stojí moje oblečení tak málo, že věnovat mu další čas, práci a peníze je naprosto zbytečný. Tenhle kabát si to ale zaslouží, protože je krásně teploučký a velmi špatně bych za něj sháněla náhradu. Má v sobě totiž 51 % vlny a ještě má krásně naducanou podšívku, takže mi v něm není nikdy zima.

Napsat komentář