Stáž ve Francii – cesta domů

Bouchejte šampaňský, hodujte a zpívejte, naše cesta po Francii končí! Trvalo to sice trochu delší dobu, než jsem se zase ozvala, ale stříhání videa mi asi ještě nějakou dobu nepůjde. Konečně se mi ale podařilo skamarádit se trošku s VideoPadem, takže to šlo výrazně rychleji oproti berlískýmu deníčku. Kromě videa mám pro vás taky poslední dávku fotek, tak se na to vrhneme :)

Poslední den jsem trávila víc než odpočinkově. Předešlou noc jsem zakončovala hodně společensky unavená (na druhou stranu, jak jinak zakončit týden ve Francii, že?) a moc jsem toho nenaspala, tak jsem byla ráno ráda, že jsem si stihla zabalit, nasnídala jsem se a už jsem jenom čekala, až se ve 12 otevře autobus a já budu moci nastoupit. Tak trochu troska, no.

DSC_0010 (3) DSC_0013 (4) DSC_0015 (4)DSC_0020 (4) DSC_0025 (4) DSC_0028 (4)

 

Předchozí články ze stáže:

Tímto slavnostně zakončuji další sérii článků ze zahraničí a můžu vám prozradit, že se chystají recepty a pokud nebudu líná, tak možná i nějaké udělej si sám :)

Zatím se mějte krásně.

Zanechat Odpověď

