Přemítání o světě

Říkala jsem si, že bych ráda tenhle blog více zaměřila na svoje dva velké zájmy – cestování a jídlo. Jenomže poslední dobou zjišťuju, že to prostě nestačí. Mít sen o bistru a kavárně a o tom, jak jednou uvidím celý svět je sice hrozně fajn, ale když jsem zjistila, že svojí mozkovou kapacitu vlastně nevyužívám na jednu z těch velmi důležitých činností, dost jsem se zděsila. Tou činností je přemýšlení. Prostě to někam zmizelo a všechno jsem prostě brala, jak mi to někdo na nablýskaném podnose donesl až přímo před hubu. Tak jsem si řekla dost. Snažím se si srovnat věci v hlavě, snažím se ptát proč jsou věci tak jak jsou, proč jsem já taková jaká jsem a jestli taková chci být. Člověk prostě musí začít u sebe, aby mohl pokračovat dál. Možná to vypadá jako blbej nápad, možná si říkáte, jak je možný, že AŽ teď, ale někdo se ze svýho spánku neprobudí nikdy. Možná mi tahle rubrika pomůže se naučit líp formulovat myšlenky, protože to mi taky vůbec nejde. Možná to tu bude jenom plný žvástů o ničem, o já vím :)

Každopádně vám tímto oznamuji vznik nové rubriky, která se jmenuje „Kecy v kleci“. Nedokážu odhadnout, jak často do ní budu přispívat, třeba se to zasekne na 5 příspěvcích a konec. Podobný osud už potkal třeba rubriku o kosmetice a oblečení. Kosmetiku si asi vůbec nekupuju nebo jak a na oblečení mám Instagram. Takže prostě tak. Rozhodla jsem se dělat občas chytrou, protože nemůžu světem jen tak proplouvat a neurovnávat si věci v hlavě.

Comments
4 komentáře to “Přemítání o světě”
  1. skůtr napsal:

    Ty blbá píčo co to tady meleš?

  2. Marguerite napsal:

    Těším se!

Zanechat Odpověď

