Vyrobte si vlastní hrnečky

Co k tomu potřebujete? Jakýkoliv bílý hrneček (Ikea to jistí) a barvy na porcelán. Do barev asi budete muset trochu zainvestovat, ale za tu srandu to stojí. Seženete je v každých lepších výtvarnických potřebách, takže třeba ve Zlatý lodi nebo v Papírovém obchodě (tam jsem kupovala já).

DSC_0003Připravte se na složitější start, hrneček je prostě mrcha. Klouže, je zaoblenej a navíc si není kde opřít ruku. Já jsem s tím chvíli bojovala. Teda předtím jsem musela vyřešit co na hrneček vůbec namaluju. Začala jsem nejsložitější věcí na světě – puntíky. Po zaschnutí zůstaly plastický, takže mám navíc hrnek masážní a to se vyplatí.

DSC_0008 (2)A pak už jsem si byla jistá v kramflecích a mohla jsem se pustit do svého motivu. Tím se překvapivě staly vlčí máky a makovice. Poslední dobou je to fakt posedlost a vůbec netuším, kde se to vzalo.DSC_0007Květ nevyšel úplně podle představ, ale když máte obětuce levý jako já, tak se s tím usíte smířit :) Makovice jsou na to výrazně líp, protože jsou prostě lepší. DSC_0005 (4)Každopádně je to prima zábava na propršené dny, jako je tenhle. Máme doma ještě 5 bílých hrnků, tak jsem zvědavá, co s nimi provedeme (pokouším se totiž přemluvit rodičovstvo, aby si taky pomalovalo vlastní).

Jak se vám líbí můj hrneček? Zkoušeli jste někdy malovat po nádobí?

Napsat komentář