Nápad na dárek

DSC_0023 (2)Když nemůžete najít vhodný dárek, tak si ho prostě musíte vyrobit, to je jasný. Navíc vlastnoručně vyrobený dárek je mnohem lepší, než ten kupovaný. Opovažte se navrhovat, že nejste kreativní, neumíte kresli ani malovat a navíc máte obě ruce levý. Na tenhle dárek potřebujete jen umět psát a stříhat. A co se vlastně bude vyrábět? Poukázky na míru! Řeknete si: „Taková blbost, že mě to taky nenapadlo!“ Ale ono je to vážně moc super a když si dáte záležet na tom, co na poukázky napíšete, může z toho být ještě pořádná sranda.DSC_0001

Co budete potřebovat?

  • 3 barevné čtvrtky
  • přírodní balící papír (je tužší a miluju to jeho proužkování)
  • přírodní provázek
  • černou tuš/propisku/vodovku
  • nůžky
  • na ozdobení pak můžete použít washi tapes nebo samolepící stuhu (já jsem si oboje dovezla z Francie)

DSC_0006

Začněte tím, že si nastříháte čtvrtky. Já jsem z jedné udělala 6 podlouhlých kartiček. Nemusí to být žádné extra rovné štříhání, jen ať je na tom vidět, že je to ruční práce ;)
DSC_0009 (2)

Potom už se můžete směle pustit do psaní poukázek. Já jsem se snažila každou napsat trochu jiným písmem, aby to nebyla taková nuda. Taková perlička – naivně jsem doufala, že to napíšu tuší, protože je hezky černá, ale datum expirace 2003 zapříčinilo, že je to všechno, jen ne tuš. I tak jsem se s ní pokoušela tak 10 minut trápit. Nakonec jsem přesedlala na akvarelku a šlo to taky dobře. Můžete se také podívat na moje úhledné pracoviště na zemi v pokoji. Prostě nedokážu pracovat u stolu, jak jde o výtvarno.DSC_0017 (2)A když máte dopsáno, zbývá už jenom zabalit. Já jsem si vystříhla obálku z balícího papíru, svázala jsem provázkem a přidala jsem cedulku. Nakonec jsem obálku ještě dozdobila washi páskami (fotka zadní strany úplně na začátku článku). Mimochodem, ta cedulka se mi hrozně povedla a je to zajímavý detail, co myslíte?DSC_0024Co vy a ručně vyráběné dárky, děláte je často? Já jsem v tom našla asi zalíbení a budu to možná praktikovat častěji. Kdyby se někdo do poukázek pouštěl, tak na Zootu mají něco podobného, tak se můžete inspirovat.

Zanechat Odpověď

