Jsem špatná blogerka

Že neumím moc psát, a že mám problémy s pravidelným přispíváním, to už je tak trochu charakteristika tohohle blogu. To ze mě ale nemusí zákonitě dělat špatnou blogerku. Pořád tu může být ten obsah, sdělení, který ostatní zaujme. Na tom se snažím pracovat. Jenomže poslední dobou chytám takový divný nálady. Přestávají mě bavit sociální sítě. Nechci už psát každou blbost na twitter, můj život prostě nezávisí na tom, kolik tweetů za den pošlu. FB profil blogu vytvářet nechci a nikdy nebudu chtít, přijde mi to zbytečný. Na svůj vlastní profil skoro nepřispívám, mažu neustále lidi v kontaktech, chci se dostat pod stovku (a i to je docela dost). Na instagram toho taky moc nedávám, a kdybych byla hodnocená podle Růžové pandy a jejího článku o dobývání Instagramu, tak bych jednoznačně propadla.

Možná je to tím, že prostě nedokážu dělat věci jako většina. Zvládám fotit, co upeču nebo připravím sama, protože o tom většinou píšu na blog, takže fotky potřebuju fotky tak jako tak. Taky hodně fotím oblečení, který si koupím, protože jsem většinou tak happy jakou slevu jsem chytla, že zapomenu, že taková fotka nikoho nezajímá :D Většinou mi ale prostě přijde, že všechno to focení, přidávání filtrů a psaní komentářů zabere strašně moc času. Navíc mám pocit, že aktivitou na všech těch soc. sítích o sobě vytváříme falešný obraz. Snažíme se dělat zajímavější, vtipnější a hezčí. Každý někde hluboko uvnitř toužíme po lajku, retweetu, srdíčku, ne že ne. Já o sobě nechci tenhle falešný obraz dokonalosti vytvářet. A snažím se na internetech moc nepobývat, abych nežila koukáním na dokonalé životy ostatních a žila ten svůj vlastní.

S tím trochu souvisí i to, že jsem přestala fotit. Byla jsem týden na dovolené a jediné, co jsem si vzala, byly jednorázové foťáky pod vodu, které umí fotit jen na vzdálenost 1 až 2 metry. Aby byla sranda pod hladinou. Jinak jsem se mohla celý týden jen kochat a kochat krásou přírody okolo mě. Viděla jsem celý západ slunce. Nemusela jsem nahánět ty nejlepší záběry, který půjdou na instáč. Užívala jsem si celý den od probuzení až po zalehnutí do postele. Bez přerušení.

Zkuste zapřemýšlet nad tím, kolik vám toho váš život na soc. sítích dává a kolik vám toho bere :)

A kdyby vám článek nedával smysl, tak je to proto, že mám v hlavě moc velký chaos a spoustu neutříděných myšlenek, které snažím předat dál, aniž bych věděla jak.

Comments
2 komentáře to “Jsem špatná blogerka”
  1. vorel napsal:

    Příště použij filtr na svou pleť. A ano, máš pravdu – jako blogerka jen překážíš, prosím, uvolni prostor někomu, čí život stojí alespoň za zmínku. Ten Tvůj za to rozhodně nestojí. Nebo si alespoň najdi nějaký zájem či téma, o kterém psát. Nemáš na to už věk, mít i jiný koníček, než svou tlustou vypečenou prdel? To jste opravdu tak sebestřední, Ty, Tvůj pes a Tvá virtuální osobnost? Vyraž mezi lidi (ty reálné), třeba se najde jiná ubohá existence, co tě snese. Haters gona hate. A kup si makeup za víc než 59,90. Špinavá socko.

Zanechat Odpověď

