Květinová královna

Jako každá správná blogerka jsem zatoužila po své vlastní flower crown (Pinterest je toho plný). Jelikož jsem si plně vědoma praktické nevyužitelnosti týhle stylovky, rozhodla jsem se si místo kupování za nechutný peníze udělat korunku vlastní. Ten nápad jsem měla v hlavě už dlouho, ale rozhoupala jsem se až v momentě, když jsem byla v Ikee a náááhodu jsem narazila na uěmlý kytky za 9 kč/kus. To se neodmítá.

DSC_0001 (3)

Co budete potřebovat?

  • cca 6 květin dle vašeho výběru (já jsem volila trikoloru)
  • stonek květiny s drátem uvnitř (pokud takovou květinu neseženete, nahraďte jednoduchou čelenkou)
  • zapalovač
  • dobré lepidlo
  • kleště
  • zelený drátek

Postup

Sundejte květy ze stonků, mělo by to jít poměrně snadno. Pokuste se šetrně sundat i listy, pokud je budete chtít použít.

DSC_0003 (5)

Teď přijde trochu kentus práce. Vezměte zapalovač a nahřejte plastový spodek květu. Než stihne zase zchladnout, píchněte do něj kousek drátku a nechte ztuhnout. Na závěr celé obalte trochou lepidla, aby spoj pevně držel. Já jsem použila chemopren, takže jsem celou dobu pracovala radši v rukavicích, ale květy drží. Pokud nemáte čelenku, ale děláte ji ze stonků, spojte dva podobným způsobem a po zaschnutí ohněte do požadovaného tvaru podle vaší hlavy.

DSC_0002 (7)

Teď už je na řadě vaše fantazie. Namotejte květy s drátem na čelenku, jak se vám to líbí a máte hotovo! Výhoda drátku je, že se s květy dá ještě hodně manipulovat a tak nemusíte dát čelenku na první dobrou a vlastně jí můžete neustále předělávat,když si koupíte více květů.

DSC_0009 (3)No není krásná? Já si s ní připadám jako víla a taky strašně fotogenická, tak si užijte moje letní pihy, kterým se ale moc nechce ven.

DSC_0010 (4)

Mějte se skvěle a vytvářejte nové věci.

Zanechat Odpověď

