Proč nepíšu na blog?

Protože na něj není místo, protože nemám o čem psát, protože jsem líná, protože plánuju spoustu věcí. Od všeho tak trochu. Mám pocit, že potřebuju spoustu času, abych něco na blog napsala, aby to mělo nějakou hodnotu, aby to prostě nebyl jen takový blábol do vzduchu. Taky jsem líná si ten čas najít a vymyslet, o čem bych mohla psát. A pak je tu ještě ta moje přirozeně lenivá povaha. Psaní blogu mě stojí přemýšlení a upřímně, radši si dám líné válecí odpoledne s drahým, než psát článek na blog. Takhle v létě určitě.

V posledních dnech mi ale hodně času zabralo plánování mojí nadcházející cesty do zahraničí. Chystám se vyzkoušet spoustu nových věcí, objevovat nová místa a hlavně být v zemi, ve které jsem ještě nikdy nebyla. Tou zemí je Nizozemsko a strašně se tam těším. Chci tam všude jezdit na kole, chci vidět co nejvíc ze všech měst, která navštívím, chci být celou dobu, co tam budu, nesmrtelná, abych stihla úplně všechno! Mám v plánu projet v Nizozemsku 4 města a pak se přesunu do Belgie, kam se vrátím po 8 letech, to taky není k zahození. V Belgii budu trochu skromnější, čekají mě „jenom“ 3 města, ale zase budu moct mluvit francouzsky a to se hodně počítá.

Jako obvykle si všechno, ale úplně všechno zařizuju sama. Od letenek, přes ubytování a jídlo, až po přepravu mezi jednotlivými městy. Bude to velký dobrodružství, ne že ne. Mám z toho strach, ale zároveň mně naplňuje štěstí pokaždý, když vidím, že kousek po kousku tahle cestovní skládačka začíná dávat smysl, začíná být kompletní. To je to, co na cestování miluju, proto cestuju na vlastní pěst, proto taky pojedu sama. Vyzkoušet svoje možnosti, posunout se dál a zažít něco skvělýho.

Proto vám radím – cestujte, dokud jste mladí a nemusíte se vracet. Vykašlete se na remcání o tom, že nemáte peníze, jako vážně. Myslíte si, že já jsem na to všechno dostala od rodičů? Jde o to, jestli opravdu chcete, nebo jen děláte chudinku. Já chci a tak to jde ;)

Zanechat Odpověď

