Mangové lassi

Milovníci indické kuchyně určitě vědí, o čem je dneska řeč (mrk, mrk). Jedná se hustý nápoj na bázi jogurtu, který tak trochu nahradí jídlo, ale pořád je to pití, protože teče. Já jsem si mangové lassi zamilovala hned na první lok. Asi je to tím, že žiju v končinách, kde prostě mango není běžná komodita, možná za to může fakt, že mi mango doma upírali, protože bylo drahý a nikdo ho u nás nejedl. Každopádně se týhle dobrotě nedají upřít její kvality, takže když se u nás doma objevilo asi 10 plechovek plátků manga, neváhala jsem ani chvíli a dělala jsem mangové lassi jako splašená (taky jsem upekla mangovej dort, mangovo-čokoládový kapkejky a dávala jsem si ho do ovesný kaše). Ráda rozšiřuji svému okolí obzory, takže se s vámi podělím o recept, který je opravdu velmi, VELMI velmi jednoduchý.

DSC_0007

Ingredience

  • cca 400 g manga nakrájeného na kousky/plátky
  • 100 g řeckého jogurtu
  • 250 ml plnotučného mléka
  • špetka kardamonu
  • (lžička medu, pokud bude potřeba dosladit)

DSC_0010

Vyfotila jsem vám svého malého pomocníka, bez kterého by mangové lassi nebylo to správné – tyčový mixér.

Postup

  1. Nakrájené mango dejte do mixéru, zalijte trochou mléka a rozmixujte dohladka.
  2. Přilijte zbytek mléka, přidejte řecký jogurt a špetku kardamonu (s tím opravdu opatrně, je hodně aromatický) a promixujte.
  3. Ochutnejte, a pokud se vám přijde lassi málo sladké, vmíchejte ještě jednu lžičku medu. Pak už máte hotovo a můžete vychutnávat!

DSC_0012

Comments
2 komentáře to “Mangové lassi”
  1. Hana Kramářová napsal:

    Váš blog čtu a čerpám z něj velice ráda. Přestože jsem určitě o moc starší, líbí se mi. Mnohé z negativních ohlasů nechápu, ale na druhou stranu vím, že je typicky české hlavně kritizovat, i když není proč. Ale každý má právo na svůj názor a já jdu koupit mango :-) . Těším se na Vaše nové příspěvky. Hana Kramářová.

    • Carlin et moi napsal:

      Děkuji za velmi milý komentář, takových není nidky dost. Je moc fajn vědět, že dělám něco, co se líbí i ostatním.
      S tím kritizovanim nevím. Možná je to typicky české, možná je to typické pro lidi, kteří jsou naštvaní na celý svět za to, že oni sám nic moc neumí.

Zanechat Odpověď

