Video z Holandska a Belgie, zn. konečně!

Jelikož jsem usoudila, že krátký román o každém městě, které jsem na svých cestách navštívila, nebylo dost, dávám sem i svůj pokus o to udělat lepší video, než minule. Ano, trvalo mi to jen celé dva měsíce! Někdy nad svojí leností vážně žasnu :)

Nejdřív jsem to chtěla pojmout jako videodeníček, ale nakonec mě to přešlo, když mi druhou noc v Amstru došlo, že mám 2 dny bez jakýhokoliv mluvenýho slova, nenatočila jsem Grega (hostitel v Amsterdamu) a vůbec mám jen takový zvláštní záběry. Ještě k tomu jsme byla strašně nezodpovědná a netočila jsem na koncertech, na párty, ani na na kanoi. No jo, je to se mnou těžký.

Určitě ale budu moc ráda, když se na videa kouknete. Ano, správně, na videa. Nedokázala bych to všechno zkrátit do rozumně dlouhýho videa, tak jsem udělala jedno pro Holandsko a další pro Belgii. Dohromady je to krásných 10 minut zabitého času, takže pokud cítíte, že nechcete vůbec nic dělat, navrhuji vám kliknout na play. Možná si u toho trochu odpočinete ;)

A pokud jste tu poprvé, tak si můžete ještě počíst o mých zážitcích (tady a tu). Je toho hodně, možná z toho vydám cestopisný román :P

Zanechat Odpověď

