Jak by mohl vypadat rok 2015

Nejde ani tak o předsevzetí, ale spíš jsem si chtěla ujasnit, co od roku 2015 čekám. Teda přesněji, co chci v roce 2015 udělat a zažít. V dodržování stanovených cílů jsem dost špatná, tak jsem si řekla, že když je vyvěsím takhle veřejně (i když si je přečte jenom pár lidí), budu mít mnohem větší motivaci jich co nejvíc splnit. Nejde mi o 100%, protože vím, že 100% nikdy nevyjde, náhoda vždycky něco zařídí jinak.

Cestování

Chtěla bych se letos podívat do nějaké další, nové země, kde jsem ještě nebyla. Jelikož jsem stále nevymyslela způsob, jak si vydělat pečením tolik, abych mohla být naprosto svobodná, jsem omezená na Evropu. To mi ale nevadí, pořád je tu spousta zemí, kde jsem nebyla. Třeba celá Skandinávie, Irsko, Portugalsko, Řecko nebo třeba Slovinsko, Švýcarsko a Pobaltí. Strašně ráda bych se o prázdninách podívala do Norska, ale vzhledem k tomu, jak neumím šetřit, a že bych si moc přála jet znovu na jachtu, tak teda nevím.

Dál bych se chtěla podívat do Vratislavy, která je kousíček od hranic. Ideální by to bylo někdy v dubnu. A jelikož se ukázalo, že si dokážu udělat přátele, i když na ně mluvím francouzsky, chtěla bych se na podzim vrátit na chvilku do Angers, a kdybych byla hodně při penězích, splnila bych si svůj velký sen a konečně bych se podívala do Barcelony a Madridu. Uvidíme, co se mnou život vymyslí, a co všechno zvládnu.

Sport

Budu jezdit na svém nejbožejším kole a ani jednou si nebudu stěžovat na to, jak mě bolí nohy (což mi připomíná, že bych strašně chtěla mít nějakou superstylovou helmu, třeba od Krustu). Chci začít běhat. Ne proto, že to dělají všichni, ne proto, abych se mohla fotit (můj telefon na to nemá ani rozlišení), ale prostě proto, že si chci vytvořit návyk na cvičení a chci si zlepšit fyzičku (abych mohla utíkaz z místa činu *mrk mrk*). A taky budu dál chodit plavat, protože plavání mě moc baví a třeba přestanu ve vodě panikařit a budu se moct jet potápět. Někdy v daleké budoucnosti.

Krása

Chci víc nosit rtěnky. Přijde mi fakt líto, že mám v šuplíku naprosto krásný barvy a vytáhnu je tak maximálně na nějakej večírek. Moje „chci“ v sobě ale obsahuje jeden malý háček – Napřed se musím nějak účinně zbavit svých pupínků a kruhů pod očima, protože jinak budu jenom se rtěnkou vypadat fakt divně.

Chci se znova naučit nosit náušnice, náramky, řetízky a prstýnky. Vždycky koukám na tu svojí výstavku na komodě a hrozně mě mrzí, že nic z toho pořádně nenosím. Čím jsem starší, tím míň si hraju s detaily a přijde mi to škoda. Asi jsem se naučila oblíkat tak, abych mohla pohodlně přelézat ploty a lézt po střechách (ano, v sukních), a tak se snažím mít na sobě co nejmíň věcí, který by se mohly někde zachytit.

Pokud nebudu oblečení potřebovat, nebudu si ho kupovat a pokusím se utrácet víc za kousky, které si to zaslouží. Je přece lepší mít skříň o 15 kouscích, které jdou všechny k sobě a budu je mít moc ráda a dlouho, než mít 2 plný skříně (jako já bohužel) s oblečením, který má velmi omezenou kombinovatelnost.

Osobní rozvoj

Chci dál pokračovat ve snění o tom, že si jednou otevřu podnik, kde budu prodávat všechny svoje dobroty, které upeču nebo uvařím a tím směrem se budou ubírat i moje pokusy v kuchyni. Vlastně asi začnu pomalu rozmýšlet, jak by to tam mělo vypadat, jak přesně to zaměřím a co udělám s tím, že studuju peďák a nejsem vyučená v gastronomii.

Vzhledem k předchozímu by nebylo úplně od věci vrhnout se i na slaný jídla. Dorty a cupcaky jsou moc fajn, ale vypilovat několik receptů na quiche, zeleninový polívky a další dobroty by bylo taky moc fajn. Chtěla bych se naučit péct dobrý chléb, croissanty a vůbec všechno tohle pečivo (i když sama tomu moc nedám, spíš se pečivu vyhýbám).

Aby můj osobní rozvoj ale nebyl jenom o jídle, zaměřím se i na vědomosti. Chtěla bych zapracovat na svojí francouzštině i angličtině. Fránina mě baví a umět druhý cizí jazyk tak, abych dokázala okamžitě odpovídat, být vtipná a diskutovat všechna témata, to by byl splněný sen. S angličtinou jsem na tom hodně dobře, ale obohatit si slovní zásobu a zapracovat na výslovnosti není nikdy na škodu, ne? (I teď už dostávám spoustu pochval, jak dobře mi fránina jde na to, že je to můj druhý cizí jazyk, ale já moc dobře vím, že studium jazyka je dlouhý a nekončící úkol).

V neposlední řadě budu pracovat na tom, abych byla ještě více optimističtější, než rok minulý. Nebudu se vztekat, budu pracovat na zachovávání klidu v každé situaci a budu se snažit tou nejlepší verzí sama sebe. To je úkol nejtěžší, ale podle mě taky nejdůležitější.

Comments
4 komentáře to “Jak by mohl vypadat rok 2015”
  1. Líbí se mi předvším ta část o těch dobrotách. Mít takový vlastní malý obchůdek musí být prostě boží záležitost. Máš teda dost velké a často i abstraktní plány, tak aspoň se z nich snad nějaké podají.

    • Carlin et moi napsal:

      V mých představách je to boží záležitost (i když to obsahuje spoustu věcí, který už tak boží nejsou).
      A s těmi plány…já je mám vždycky velký, protože mám zkušenost, že když nastavím laťku vysoko a třeba všechno nevyjde, pořád je to v součtu dost skvělej výsledek. Třeba jako když jsem místo 14 dní v Torontu skončila objížděním měst v Belgii a Holandsku (jo, pořád z toho žiju, už je na čase vydat se jinam :).

  2. Admiral napsal:

    k tomu rtenkovani a sprerkovani, nevim nejvic se mi libi holka tak ja je .. kdyz je po ranu po probuzeni jina nez byla vecer pred tim .. beru to jako takovy lehky podovod :-) Radeji ty pupinky, a kruhy pod ocima .. prijde mi to i sexy .. (tedy vic jak rtenka a cokoliv co je navic)

    ke sportovani … drzim palce na beh, taky jsem s tim zacinal, mel jsem kamose ktery me to naucil, pak mi pomohlo to ze na sebe dokazu byt tvrdy .. to mi pomohlo nejvic v behu. prvnich deset kroku je tech nejtezsich (vybehnout)

    • Carlin et moi napsal:

      Chápu, taky nemám ráda přehnaný malování, takže se maluju jen občas a to tak, že mi už pár mužů řeklo, že se jim líbí, jak se nemaluju :D Rtěnka mi ale přijde velmi ženská a to já mám ráda. A taky je to dobrý trénink na sebeovládání, často jím jak čuňátko a mám tendence si neustále šahat na obličej.

      K tomu běhu – vyběhla jsem párkrát, dlouho noc a teď začínám znova. Konečně jsem našla motivaci.

Zanechat Odpověď

