Nemůžu

Už je to měsíc, co jsem měla praktickou zkoušku z kuchařiny. Chtěla jsem vám o tom napsat hned ten den, ale nezvládla jsem to. Poslední měsíc jsem nezvládla spoustu věcí. Dnes napravuji s vědomím, že se obírám o čas, který je potřeba jinde a na něco jiného. Už nemůžu takhle dál. Nemůžu mít milion rozdělaných věcí v hlavě/v pokoji/ve sklepě/kdekoliv a nedokončovat je. Je toho moc. Proto píšu tenhle článek. S nadějí, že se mi malinkato odleví, že si odpočinu. Možná jste už na socsítích postřehli, že nejsem zrovna ve formě. Nejsem. Potvrzuji. Neptejte se mě, co se mi děje, nemám sílu vám to vysvětlovat, neumím vám to vysvětlit a ani nechci. Zkráceně jde o to, že sedím prdelí na mnoha židlích a prostě to momentálně nedávám.

Pokud máte pocit, že vás zanedbávám, je to tím, že se mnou nepracujete, nehrajete se mnou futsal a ani nejste můj milý. Takže je to vaše chyba. Ne, v 10 večer nikam nejdu, jenom domů spinkat. Někdy vám na svém tumblru, který na tyhle fňukárny založím, vysvětlím, jak nejste super kámoš jen proto, že mi 3krát týdně napíšete jak se mám a jestli za váma přijedu přes půl Prahy na pivo.

Nepotřebuji politování, nepotřebuji slyšet, že to má někdo horší. Já si tu s vámi neměřím pindík. Já vám chci jen ukázat, že to vždycky nejde, a že je to tak v pořádku. Nemáte být mašiny, co jedou nonstop na 150% a nic je nikdy nesloží. Kdyby bylo všechno bez problémů, nikdo by se nikam nikdy neposunul.

Comments
One Response to “Nemůžu”
  1. janbrabec napsal:

    Máš naprostou pravdu. Člověk si neuvědomuje jak hloupý způsobem dnes žije a myslí si, že tak bude spokojený.

Zanechat Odpověď

